تنها بازمانده

تنها بازمانده

Lone Survivor (2013)

۵۸۸
۹۴%
7
۲۰۱۳
اکشن | بیوگرافی | درام، جنگ | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۱۳
تماشا
فیلم تنها بازمانده، داستان واقعی عملیات Red Wings را روایت می‌کند، که در آن چهار عضو نیروهای ویژه نیروی دریایی آمریکا به رهبری مارکوس لوترل، ماموریت یافتند تا یک رهبر طالبان را در افغانستان شناسایی و دستگیر کنند. این ماموریت خطرناک به سرعت به مبارزه‌ای برای بقا تبدیل شد، زمانی که آنها توسط نیروهای دشمن که به شدت عددی برتر بودند، محاصره شدند. در میان کوه‌های سخت و بی‌رحم افغانستان، این تیم با شجاعت و استقامت فوق‌العاده‌ای می‌جنگند، در حالی که از همه طرف توسط دشمن مورد حمله قرار می‌گیرند. اما با وجود تلاش‌های قهرمانانه، شرایط به شدت نامساعد و تلفات سنگین، تنها یکی از آنها زنده می‌ماند. مارکوس لوترل، به عنوان تنها بازمانده، با کمک چند روستایی شجاع افغان که در مقابل طالبان می‌ایستند و به او پناه می‌دهند، توانست جان سالم به در ببرد. فیلم داستانی دراماتیک و الهام‌بخش از برادری، قهرمانی، و قربانی است که واقعیت تلخ جنگ و قدرت انسانیت در مواجهه با شدیدترین شرایط را به تصویر می‌کشد. اگر از تماشای فیلم‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم خون و طلا را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۵۸۸
۹۴%
7
فیلم Lone Survivor (۲۰۱۳) محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, بیوگرافی, درام، جنگ به کارگردانی Peter Berg در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. درفیلم تنها بازمانده بازیگرانی چون Ben Foster, Emile Hirsch, Mark Wahlberg, Taylor Kitsch و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تنها بازمانده، داستان واقعی عملیات Red Wings را روایت می‌کند، که در آن چهار عضو نیروهای ویژه نیروی دریایی آمریکا به رهبری مارکوس لوترل، ماموریت یافتند تا یک رهبر طالبان را در افغانستان شناسایی و دستگیر کنند. این ماموریت خطرناک به سرعت به مبارزه‌ای برای بقا تبدیل شد، زمانی که آنها توسط نیروهای دشمن که به شدت عددی برتر بودند، محاصره شدند.
در میان کوه‌های سخت و بی‌رحم افغانستان، این تیم با شجاعت و استقامت فوق‌العاده‌ای می‌جنگند، در حالی که از همه طرف توسط دشمن مورد حمله قرار می‌گیرند. اما با وجود تلاش‌های قهرمانانه، شرایط به شدت نامساعد و تلفات سنگین، تنها یکی از آنها زنده می‌ماند.
مارکوس لوترل، به عنوان تنها بازمانده، با کمک چند روستایی شجاع افغان که در مقابل طالبان می‌ایستند و به او پناه می‌دهند، توانست جان سالم به در ببرد. فیلم داستانی دراماتیک و الهام‌بخش از برادری، قهرمانی، و قربانی است که واقعیت تلخ جنگ و قدرت انسانیت در مواجهه با شدیدترین شرایط را به تصویر می‌کشد.

اگر از تماشای فیلم‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای فیلم خون و طلا را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Ben Foster
Ben Foster
بازیگر
بازیگر
Emile Hirsch
Emile Hirsch
بازیگر
بازیگر
Mark Wahlberg
Mark Wahlberg
بازیگر
بازیگر
Peter Berg
Peter Berg
کارگردان
کارگردان
Taylor Kitsch
Taylor Kitsch
بازیگر
بازیگر
Ben Foster
Ben Foster
بازیگر
بازیگر
Emile Hirsch
Emile Hirsch
بازیگر
بازیگر
Mark Wahlberg
Mark Wahlberg
بازیگر
بازیگر
Peter Berg
Peter Berg
کارگردان
کارگردان
Taylor Kitsch
Taylor Kitsch
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳