کوروش بزرگ

کوروش بزرگ
دوبله فارسی

Cyrus the Great

۳۱۵۱
۹۴%
رده‌بندی سنی :
+۱۳
تماشا
کوروش بزرگ، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که به مدت سی سال، در بین سال‌های 559 تا 529 پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد. این ویدیو زندگی وی را به تصویر می کشد. کوروش کبیر، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و شجاع‌ترین شاهان ایرانی است. به واسطه اقدامات برجسته‌ای که انجام داده، به عنوان یک شخصیت بزرگ تاریخی شناخته می‌شود. کوروش با حمایت مادها و بهره‌گیری از اراده و شجاعت خود، توانست اقوامی که آریایی‌تبار بودند را در همبستگی قرار داده و با پادشاهان ستمگر زمان خود مبارزه کند. به لطف فعالیت‌های کوروش کبیر، مرزهای ایران به طور قابل توجهی گسترش یافت و به مناطق دورافتاده نیز رسید. این گسترش قلمرو و مرزها، باعث شد که او امپراطوری ایران را بنیان نهد که اولین و بزرگ‌ترین امپراطوری جهان در تاریخ باشد. امپراطوری کوروش در طول تاریخ ماندگاری بی‌نظیری داشت.
...
۳۱۵۱
۹۴%
فیلم Cyrus the Great

کوروش بزرگ، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که به مدت سی سال، در بین سال‌های 559 تا 529 پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد. این ویدیو زندگی وی را به تصویر می کشد.
کوروش کبیر، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و شجاع‌ترین شاهان ایرانی است. به واسطه اقدامات برجسته‌ای که انجام داده، به عنوان یک شخصیت بزرگ تاریخی شناخته می‌شود. کوروش با حمایت مادها و بهره‌گیری از اراده و شجاعت خود، توانست اقوامی که آریایی‌تبار بودند را در همبستگی قرار داده و با پادشاهان ستمگر زمان خود مبارزه کند.
به لطف فعالیت‌های کوروش کبیر، مرزهای ایران به طور قابل توجهی گسترش یافت و به مناطق دورافتاده نیز رسید. این گسترش قلمرو و مرزها، باعث شد که او امپراطوری ایران را بنیان نهد که اولین و بزرگ‌ترین امپراطوری جهان در تاریخ باشد. امپراطوری کوروش در طول تاریخ ماندگاری بی‌نظیری داشت. اگر شما هم به محتوای تاریخی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای فیلم نبرد کاره را از دست ندهید. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳