نقد و بررسی فیلم Poor Things

نقد و بررسی فیلم Poor Things

فیلم سینمایی Poor Things، شاهکاری دراماتیک با برداشت‌هایی از مضامین عمیق انسانی و بازآفرینی خلاقانه‌ای از داستان‌های کلاسیک، مخاطبان را به سفری هیجان‌انگیز و اندیشمندانه دعوت می‌کند. این اثر، که بر اساس رمانی با همین نام نوشته آلیستر گری ساخته شده است، داستان زندگی بلا باکستر را روایت می‌کند؛ شخصیتی که از مرگ بازگشته و با چالش‌های اخلاقی، عاطفی و اجتماعی مواجه می‌شود.
نقد و بررسی فیلم Anatomy of a Fall

نقد و بررسی فیلم Anatomy of a Fall

Anatomy of a Fall داستان حیرت‌انگیز و پیچیده‌ای را روایت می‌کند که در مرکز آن، معمای یک مرگ غیرقابل توضیح قرار دارد. فیلم با نگاهی عمیق به زندگی یک زوج هنرمند، که زندگی‌شان پس از یک حادثه ناگهانی به کلی دگرگون می‌شود، پرده از روابط پیچیده و اسرار آمیز آن‌ها برمی‌دارد. در این میان، زن هنرمند به نام ساندرا، که نقش آن را Sandra Hüller با شکوهی استثنایی ایفا می‌کند، در تلاش است تا حقیقت پشت پرده مرگ مرموز شوهرش را کشف کند.
۸ اسفند ۱۴۰۲
نقد و بررسی انیمیشن  Despicable Me 4

نقد و بررسی انیمیشن Despicable Me 4

در دنیای پرزرق و برق انیمیشن‌های سینمایی، مجموعه Despicable Me به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزهای انیمیشنی قرن 21 شناخته می‌شود.این انیمیشن ادامه‌ای دوست‌داشتنی و مورد انتظار از سری فیلم‌های Despicable Me  است که بار دیگر مخاطبان را به دنیایی از شخصیت‌های رنگارنگ و ماجراجویی‌های پرهیجان دعوت می‌کند.
۱ اسفند ۱۴۰۲
نقد و بررسی فیلم Ferrari

نقد و بررسی فیلم Ferrari

داستان فیلم فراری به داستان زندگی انزو فراری، بنیان‌گذار شرکت خودروسازی فراری، می‌پردازد. این فیلم بیوگرافیک، زندگی پیچیده و پرفراز و نشیب انزو فراری را در سال 1957 به تصویر می‌کشد. در این دوران، فراری با چالش‌های مختلفی از جمله مسابقات فرمول یک، مشکلات تجاری و اختلافات زناشویی دست و پنجه نرم می‌کند
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
نقد و بررسی فیلم سینمایی Napoleon

نقد و بررسی فیلم سینمایی Napoleon

فیلم ناپلئون از دوران کودکی ناپلئون در جزیره کورس آغاز می‌شود. ناپلئون که از کودکی آرزوی فتح جهان را در سر می‌پروراند، در جوانی به ارتش فرانسه می‌پیوندد و با نبوغ نظامی خود به سرعت به مدارج بالایی می‌رسد. او در طول جنگ‌های انقلابی فرانسه، نقشی کلیدی در پیروزی جمهوری فرانسه ایفا می‌کند و با پیروزی در نبرد‌های ابرلین، ایتالیایی و آبلو، به یک قهرمان ملی تبدیل می‌شود.
۱۳ آذر ۱۴۰۲
نقد و بررسی فیلم Killers of the Flower Moon

نقد و بررسی فیلم Killers of the Flower Moon

داستان فیلم در دهه 1920 و در ایالت اوکلاهما اتفاق می‌افتد، جایی که اعضای قبیله اوسیج به خاطر داشتن حقوق معدن نفت به طرز مرموزی به قتل می‌رسند. فیلم با دقت به جزئیات، پیچیدگی‌های داستانی و تنش‌های موجود بین شخصیت‌ها می‌پردازد. روایت فیلم بر محوریت تحقیقات FBI و کاراکتر اصلی، که یک مامور تازه‌کار است، می‌چرخد و به خوبی توانسته است حس کنجکاوی و انتظار را در بیننده ایجاد کند.
۲۲ آبان ۱۴۰۲
نقد و بررسی انیمه حمله به تایتان: تجربه‌ای فراتر از یک داستان ساده

نقد و بررسی انیمه حمله به تایتان: تجربه‌ای فراتر از یک داستان ساده

انیمه "حمله به تایتان"، اثری است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان دوست‌داران انیمه و حتی فراتر از آن پیدا کند. این سریال، که بر اساس مانگایی نوشته هاجیمه ایسایاما ساخته شده، توانسته است با داستانی پر هیجان، نگاه‌ها را به خود جلب کند.
۱۷ آبان ۱۴۰۲
نقد و بررسی فیلم There's Something Wrong with the Children

نقد و بررسی فیلم There's Something Wrong with the Children

فیلم " چیزی در مورد بچه‌ها اشتباه است " داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که همراه با دو دوست قدیمی خود و فرزندان کوچکشان برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به یک سفر می‌روند. در این بین بچه‌ها در جنگل ناپدید می‌شوند و پس از گذشت یک شب دوباره خود به خود بر می‌گردند. اما پس از بازگشت، رفتار آنها عجیب شده و خبر از وقوع حوادثی ناگوار می‌دهد.
۱۸ مهر ۱۴۰۲
نقد و بررسی فیلم Island Escape

نقد و بررسی فیلم Island Escape

فیلم سینمایی فرار از جزیره یک داستان جذاب را روایت می‌کند. تصادفی مرموز در یک کمپ تحقیقاتی در جزیره گرن مانان روی می‌دهد و پس از این تصادف، یک مدیرعامل، گروهی از مزدوران را که یقه‌های آبی دارند استخدام می‌کند تا دخترش را که در این کمپ کار می‌کند از آنجا خارج کنند. اما زمانی که تیم استخدام شده وارد جزیره می‌شوند متوجه می‌شوند که این جزیره توسط یک کرم چاله احاطه شده که هر سه روز یک‌بار مجددا تنظیم می‌شود. علاوه بر این موضوع، آنها با یک هیولای شرور هم طرف هستند.
۱۷ مهر ۱۴۰۲
نقد و بررسی سریال Gen V

نقد و بررسی سریال Gen V

این سریال یک اسپین آف از سریال اصلی یعنی " پسران " است. سریال ژن وی روایت‌گر گروهی از ابرقهرمانان جوان است که در تنها کالج آمریکایی که ویژه ابرقهرمانان است مشغول به تحصیل هستند اما هنوز با دنیای بی رحم ابرقهرمانی آشنا نشده‌اند. دنیایی که آرمان‌های شخصیتی و اخلاقی آنها را به چالش کشیده و مورد آزمایش قرار می‌دهد.
۱۷ مهر ۱۴۰۲
نقد و بررسی سریال The Morning Show

نقد و بررسی سریال The Morning Show

داستان این سریال پیرامون یک برنامه صبحگاهی پر بیننده است که از یک شبکه تلویزیونی در منهتن نیویورک منتشر می‌شود. سریال The Morning Show روایت‌گر چالش‌های جالب زندگی افرادی است که این برنامه را بر روی آنتن می‌برند.
۱۵ مهر ۱۴۰۲
نقد و بررسی سریال One Piece

نقد و بررسی سریال One Piece

سریال وان پیس روایت‌گر داستان یک ناخدای دزد دریایی جوان است که می‌خواهد به عنوان پادشاه دزدان دریایی دست پیدا کند؛ او به همین دلیل به همراه خدمه خود یک ماجراجوییی دریایی را آغاز می‌کند تا گنج اسطوره‌ای وان پیس را پیدا کند.
۱۲ مهر ۱۴۰۲
نقد و بررسی سریال Our Blooming Youth

نقد و بررسی سریال Our Blooming Youth

داستان سریال شکوفایی جوانی ما روایت‌گر داستان یک شاهزاده است که یک کتاب پر از داستان‌های ارواح به دستش می‌رسد. به دلیل اینکه این کتاب پر از طلسم‌های نفرین‌آمیز است، شاهزاده حس می‌کند که همه این نفرین‌ها قرار است به واقعیت بپیوندند. این سریال به عقیده بسیاری از منتقدان ترکیبی جذاب از تاریخ، جادو، معما و ماجراجویی است که تماشاگران را به شدت مجذوب داستان جذاب و مرموز آن می‌کند.
۱۰ مهر ۱۴۰۲
بیشترین بازدید ها
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۲