راهبه جنگجو

راهبه جنگجو
دوبله فارسی

Warrior Nun

۳۳۳۳
۹۴%
6
۲۰۲۰
|
2 Season
اکشن | درام | فانتزی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۰
تماشا
سریال راهبه جنگجو داستانی پر از اکشن و فانتزی را درباره یک دختر جوان به نام آوا بازگو می‌کند که به طور معجزه‌آسا از مرگ بازمی‌گردد. او با قطعه‌ای از حلقه‌ی مقدس در پشتش بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که اکنون قدرت‌های فراطبیعی دارد. آوا به گروهی از راهبه‌های جنگجو ملحق می‌شود. این گروه ماموریت دارد تا از دنیا در برابر نیروهای شیطانی محافظت کند. در طول سریال، آوا با یادگیری نحوه کنترل و استفاده از قدرت‌های جدیدش و همچنین درک مسئولیت‌هایی که اکنون بر عهده‌اش گذاشته شده، رشد می‌کند. او با تهدیدات ماوراءطبیعی مواجه می‌شود و همزمان با مسائل شخصی و اختلافات درون گروه خود دست و پنجه نرم می‌کند. راهبه جنگجو سفری هیجان‌انگیز را به تصویر می‌کشد که در آن آوا نه تنها با دشمنان خارجی، بلکه با درگیری‌های درونی خود نیز مبارزه می‌کند. این سریال ترکیبی از المان‌های اکشن، درام و فانتزی است و به موضوعاتی مانند قدرت، ایمان و تعیین سرنوشت خود پرداخته است. گپ فیلم تماشای سریال ژن وی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۳۳۳۳
۹۴%
6
سریال Warrior Nun محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, درام, فانتزی در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. درسریال راهبه جنگجو بازیگرانی چون Toya Turner, Alba Baptista, Lorena Andrea, Kristina Tonteri-Young و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال راهبه جنگجو داستانی پر از اکشن و فانتزی را درباره یک دختر جوان به نام آوا بازگو می‌کند که به طور معجزه‌آسا از مرگ بازمی‌گردد. او با قطعه‌ای از حلقه‌ی مقدس در پشتش بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که اکنون قدرت‌های فراطبیعی دارد. آوا به گروهی از راهبه‌های جنگجو ملحق می‌شود. این گروه ماموریت دارد تا از دنیا در برابر نیروهای شیطانی محافظت کند. در طول سریال، آوا با یادگیری نحوه کنترل و استفاده از قدرت‌های جدیدش و همچنین درک مسئولیت‌هایی که اکنون بر عهده‌اش گذاشته شده، رشد می‌کند. او با تهدیدات ماوراءطبیعی مواجه می‌شود و همزمان با مسائل شخصی و اختلافات درون گروه خود دست و پنجه نرم می‌کند. راهبه جنگجو سفری هیجان‌انگیز را به تصویر می‌کشد که در آن آوا نه تنها با دشمنان خارجی، بلکه با درگیری‌های درونی خود نیز مبارزه می‌کند. این سریال ترکیبی از المان‌های اکشن، درام و فانتزی است و به موضوعاتی مانند قدرت، ایمان و تعیین سرنوشت خود پرداخته است.

گپ فیلم تماشای سریال ژن وی را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Toya Turner
Toya Turner
بازیگر
بازیگر
Alba Baptista
Alba Baptista
بازیگر
بازیگر
Lorena Andrea
Lorena Andrea
بازیگر
بازیگر
Kristina Tonteri-Young
Kristina Tonteri-Young
بازیگر
بازیگر
Toya Turner
Toya Turner
بازیگر
بازیگر
Alba Baptista
Alba Baptista
بازیگر
بازیگر
Lorena Andrea
Lorena Andrea
بازیگر
بازیگر
Kristina Tonteri-Young
Kristina Tonteri-Young
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳