روزی روزگاری در چوکوروا

روزی روزگاری در چوکوروا

Bir Zamanlar Çukurova

۶۵۲
۸۶%
5
۲۰۱۸
|
1 Season
درام | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: ترکیه
|
سال انتشار: ۲۰۱۸
تماشا
سریال ترکی Bir Zamanlar Çukurova (روزگاری در چوکوروا)، یک درام عاشقانه و تاریخی است که در دهه 1970 میلادی در منطقه چوکوروا در جنوب ترکیه روایت می‌شود. داستان این سریال حول محور زندگی دو عاشق، زولیخا و ییلماز، می‌چرخد که به دلیل یک اتفاق ناگوار مجبور می‌شوند از استانبول فرار کرده و در چوکوروا پنهان شوند. این دو با هویت‌های جدید و زندگی تازه‌ای در میان اهالی این منطقه آغاز به زندگی می‌کنند، اما گذشته‌شان به سادگی رهایشان نمی‌کند. در قلب داستان، مبارزه زولیخا و ییلماز برای حفظ عشق و امیدشان در برابر موانع و چالش‌هایی است که گذشته و جامعه محافظه‌کار اطرافشان بر سر راهشان قرار می‌دهد. به موازات داستان عشق این دو، سریال به تصویر کشیدن داستان‌های فرعی دیگری نیز می‌پردازد که به زندگی ساکنان چوکوروا و تاثیر تغییرات اجتماعی و اقتصادی بر زندگی آنها اختصاص دارد. روزی روزگاری در چوکوروا با استفاده از پس‌زمینه‌ای تاریخی، به بررسی موضوعاتی همچون عدالت اجتماعی، قدرت، طبقه اجتماعی، و خیانت می‌پردازد. با تصاویری خیره‌کننده از مناظر طبیعی و مزارع حاصلخیز چوکوروا، سریال یک تجربه بصری غنی را ارائه می‌دهد و به خوبی توانسته است تاریخ، فرهنگ و سنت‌های منطقه را به تصویر بکشد. گپ فیلم تماشای سریال گامبی ملکه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۵۲
۸۶%
5
سریال Bir Zamanlar Çukurova محصول کشور ترکیه میباشد و در ژانر درام در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. درسریال روزی روزگاری در چوکوروا بازیگرانی چون Hilal Altinbilek, Murat Ünalmis, Bülent Polat, Sibel Tasçioglu و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال ترکی Bir Zamanlar Çukurova (روزگاری در چوکوروا)، یک درام عاشقانه و تاریخی است که در دهه 1970 میلادی در منطقه چوکوروا در جنوب ترکیه روایت می‌شود. داستان این سریال حول محور زندگی دو عاشق، زولیخا و ییلماز، می‌چرخد که به دلیل یک اتفاق ناگوار مجبور می‌شوند از استانبول فرار کرده و در چوکوروا پنهان شوند. این دو با هویت‌های جدید و زندگی تازه‌ای در میان اهالی این منطقه آغاز به زندگی می‌کنند، اما گذشته‌شان به سادگی رهایشان نمی‌کند.
در قلب داستان، مبارزه زولیخا و ییلماز برای حفظ عشق و امیدشان در برابر موانع و چالش‌هایی است که گذشته و جامعه محافظه‌کار اطرافشان بر سر راهشان قرار می‌دهد. به موازات داستان عشق این دو، سریال به تصویر کشیدن داستان‌های فرعی دیگری نیز می‌پردازد که به زندگی ساکنان چوکوروا و تاثیر تغییرات اجتماعی و اقتصادی بر زندگی آنها اختصاص دارد. روزی روزگاری در چوکوروا با استفاده از پس‌زمینه‌ای تاریخی، به بررسی موضوعاتی همچون عدالت اجتماعی، قدرت، طبقه اجتماعی، و خیانت می‌پردازد. با تصاویری خیره‌کننده از مناظر طبیعی و مزارع حاصلخیز چوکوروا، سریال یک تجربه بصری غنی را ارائه می‌دهد و به خوبی توانسته است تاریخ، فرهنگ و سنت‌های منطقه را به تصویر بکشد.

گپ فیلم تماشای سریال گامبی ملکه را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Hilal Altinbilek
Hilal Altinbilek
بازیگر
بازیگر
Murat Ünalmis
Murat Ünalmis
بازیگر
بازیگر
Bülent Polat
Bülent Polat
بازیگر
بازیگر
Sibel Tasçioglu
Sibel Tasçioglu
بازیگر
بازیگر
Hilal Altinbilek
Hilal Altinbilek
بازیگر
بازیگر
Murat Ünalmis
Murat Ünalmis
بازیگر
بازیگر
Bülent Polat
Bülent Polat
بازیگر
بازیگر
Sibel Tasçioglu
Sibel Tasçioglu
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳