مزرعه کلارکسون

مزرعه کلارکسون

Clarkson's Farm

۸۰
۹۶%
9
۲۰۲۱
|
2 Season
Documentary | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: انگلستان
|
سال انتشار: ۲۰۲۱
تماشا
سریال Clarkson's Farm یک مستند رئالیتی است که جرمی کلارکسون، مجری مشهور و علاقه‌مند به اتومبیل، را دنبال می‌کند که به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد یک مزرعه در انگلستان را اداره کند. با هیچ تجربه‌ای در زمینه کشاورزی، کلارکسون با چالش‌های غیرمنتظره و اغلب خنده‌داری روبرو می‌شود، از مدیریت زمین و دام تا کاشت محصولات و مقابله با آب و هوای نامطلوب بریتانیا. سریال از طریق نگاه کلارکسون به کشاورزی، تلاش‌ها و شکست‌های او در این راه، به تصویر کشیدن زندگی روزمره در مزرعه و مواجهه با مسائل پیچیده کشاورزی مدرن می‌پردازد. همچنین به موضوعات مهمی چون تغییرات آب و هوایی، بحران محیط زیست و اهمیت کشاورزی پایدار می‌پردازد، در حالی که بینندگان را با لحظاتی از خنده و تأمل فرا می‌خواند. این سریال نه تنها سرگرم‌کننده است بلکه اطلاعات ارزشمندی درباره دنیای کشاورزی ارائه می‌دهد و چالش‌هایی که کشاورزان هر روز با آن روبرو هستند را نشان می‌دهد. مزرعه کلارکسون یک سفر شگفت‌انگیز، آموزنده و بسیار سرگرم‌کننده است که نشان می‌دهد حتی غیرممکن‌ترین چالش‌ها نیز می‌توانند با کمی تلاش و فراوانی حس شوخ طبعی به فرصت‌هایی برای یادگیری تبدیل شوند. گپ فیلم تماشای مستند سیاره ماقبل تاریخ را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۸۰
۹۶%
9
سریال Clarkson's Farm محصول کشور انگلستان میباشد و در ژانر Documentary در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. درسریال مزرعه کلارکسون بازیگرانی چون Jeremy Clarkson, Kaleb Cooper, Charlie Ireland و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال Clarkson's Farm یک مستند رئالیتی است که جرمی کلارکسون، مجری مشهور و علاقه‌مند به اتومبیل، را دنبال می‌کند که به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد یک مزرعه در انگلستان را اداره کند. با هیچ تجربه‌ای در زمینه کشاورزی، کلارکسون با چالش‌های غیرمنتظره و اغلب خنده‌داری روبرو می‌شود، از مدیریت زمین و دام تا کاشت محصولات و مقابله با آب و هوای نامطلوب بریتانیا.
سریال از طریق نگاه کلارکسون به کشاورزی، تلاش‌ها و شکست‌های او در این راه، به تصویر کشیدن زندگی روزمره در مزرعه و مواجهه با مسائل پیچیده کشاورزی مدرن می‌پردازد. همچنین به موضوعات مهمی چون تغییرات آب و هوایی، بحران محیط زیست و اهمیت کشاورزی پایدار می‌پردازد، در حالی که بینندگان را با لحظاتی از خنده و تأمل فرا می‌خواند.
این سریال نه تنها سرگرم‌کننده است بلکه اطلاعات ارزشمندی درباره دنیای کشاورزی ارائه می‌دهد و چالش‌هایی که کشاورزان هر روز با آن روبرو هستند را نشان می‌دهد. مزرعه کلارکسون یک سفر شگفت‌انگیز، آموزنده و بسیار سرگرم‌کننده است که نشان می‌دهد حتی غیرممکن‌ترین چالش‌ها نیز می‌توانند با کمی تلاش و فراوانی حس شوخ طبعی به فرصت‌هایی برای یادگیری تبدیل شوند.

گپ فیلم تماشای مستند سیاره ماقبل تاریخ را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson
بازیگر
بازیگر
Kaleb Cooper
Kaleb Cooper
بازیگر
بازیگر
Charlie Ireland
Charlie Ireland
بازیگر
بازیگر
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson
بازیگر
بازیگر
Kaleb Cooper
Kaleb Cooper
بازیگر
بازیگر
Charlie Ireland
Charlie Ireland
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳