رونیا دختر رئیس راهزنان

رونیا دختر رئیس راهزنان
دوبله اختصاصی

Ronja the Robber's Daughter

۴۹۱
۹۱%
7
۲۰۲۴
|
1 Season
ماجراجویی | درام | خانوادگی | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۳
|
کشور سازنده: سوئد
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
سریال Ronja the Robber's Daughter روایتی جذاب و خیال‌انگیز از دختری جوان به نام رونیا است که در قلعه‌ای متروک در دل جنگل‌های سوئد به دنیا آمده است. پدر رونیا، رئیس یک قوم است و رونیا از کودکی با قوانین و سنت‌های این قوم بزرگ شده است. با این حال، روحیه آزادیخواه و کنجکاو رونیا او را به سمت ماجراجویی‌هایی در جنگل‌های اطراف و فراتر از دیوارهای قلعه پدرش می‌کشاند. در یکی از این ماجراجویی‌ها، رونیا با برک، پسر رئیس یک گروه رقیب، دوست می‌شود. این دوستی آغازی برای یک داستان پر از تعلیم و تربیت، درک متقابل و رشد شخصیتی است. رونیا و برک، با وجود مخالفت‌های شدید خانواده‌ها، یاد می‌گیرند که چگونه پیوندهای دوستی و همکاری را فراتر از دشمنی‌های قدیمی برقرار کنند. سریال رونیا دختر رئیس راهزنان با نگاهی عمیق به مفاهیم خانواده، دوستی و بخشش، تماشاگران را به یک سفر هیجان‌انگیز و آموزنده دعوت می‌کند. این داستان که در طبیعت بکر و دست نخورده سوئد جریان دارد، ماجراجویی‌های درونی شخصیت‌های آن را نیز به تصویر می‌کشد. اگر از تماشای سریال‌های درام لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال روبی و چاه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۴۹۱
۹۱%
7
سریال Ronja the Robber's Daughter محصول کشور سوئد میباشد و در ژانر ماجراجویی, درام, خانوادگی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال رونیا دختر رئیس راهزنان بازیگرانی چون Krista Kosonen, Kerstin Linden, Christopher Wagelin و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال Ronja the Robber's Daughter روایتی جذاب و خیال‌انگیز از دختری جوان به نام رونیا است که در قلعه‌ای متروک در دل جنگل‌های سوئد به دنیا آمده است. پدر رونیا، رئیس یک قوم است و رونیا از کودکی با قوانین و سنت‌های این قوم بزرگ شده است. با این حال، روحیه آزادیخواه و کنجکاو رونیا او را به سمت ماجراجویی‌هایی در جنگل‌های اطراف و فراتر از دیوارهای قلعه پدرش می‌کشاند. در یکی از این ماجراجویی‌ها، رونیا با برک، پسر رئیس یک گروه رقیب، دوست می‌شود. این دوستی آغازی برای یک داستان پر از تعلیم و تربیت، درک متقابل و رشد شخصیتی است. رونیا و برک، با وجود مخالفت‌های شدید خانواده‌ها، یاد می‌گیرند که چگونه پیوندهای دوستی و همکاری را فراتر از دشمنی‌های قدیمی برقرار کنند. سریال رونیا دختر رئیس راهزنان با نگاهی عمیق به مفاهیم خانواده، دوستی و بخشش، تماشاگران را به یک سفر هیجان‌انگیز و آموزنده دعوت می‌کند. این داستان که در طبیعت بکر و دست نخورده سوئد جریان دارد، ماجراجویی‌های درونی شخصیت‌های آن را نیز به تصویر می‌کشد.

اگر از تماشای سریال‌های درام لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال روبی و چاه را به شما پیشنهاد می‌کند. 

 

عوامل فیلم
Krista Kosonen
Krista Kosonen
بازیگر
بازیگر
Kerstin Linden
Kerstin Linden
بازیگر
بازیگر
Christopher Wagelin
Christopher Wagelin
بازیگر
بازیگر
Krista Kosonen
Krista Kosonen
بازیگر
بازیگر
Kerstin Linden
Kerstin Linden
بازیگر
بازیگر
Christopher Wagelin
Christopher Wagelin
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳