امکان حضور دی کاپریو در فصل سوم بازی مرکب

امکان حضور دی کاپریو در فصل سوم بازی مرکب

اگر نگوئیم موفق‌ترین، قطعا یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال 2021، Squid Game است. این سریال به تازگی 2 جایزه امی را دریافت کرده و سازنده آن یعنی هوانگ دونگ هیوک اعلام کرده این سریال برای فصل دوم هم تمدید شده است. اما شایعاتی وجود دارد که این سریال را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخته است. شایعه‌ها حاکی از حضور لئوناردو دی کاپریو در سری دوم این فیلم و تولید آن به صورت بین‌المللی است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این موضوع با شما در میان بگذاریم.

سازنده این فیلم در یک کنفرانس خبری که در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار شد به ورایتی اعلام کرد:

لئوناردو گفته است که از طرفداران پر و پا قرص بازی مرکب است. به همین دلیل اگر نتفلیکس بودجه را افزایش دهد و زمان او هم اجازه بدهد ما درخواست می‌کنیم که به سری سوم سریال ملحق شود.

او در ادامه گفت:

تایید می‌کنم که هیچ کدام از بازیگران هالیوودی در فصل دوم این سریال حضور نخواهند داشت و چنین چیزی در برنامه این فصل در نظر گرفته نشده است اما این اتفاق شاید در فصل سوم و با همکاری نتفلیکس به وقوع بپیوندد. فیلم‌برداری فصل دوم بازی مرکب قرار است در سال 2023 آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در سال 2024 منتشر شود.

دونگ هیوک همچنین درباره موفقیت سریال‌ بازی مرکب در سطح جهان گفت:

در سینمای کره رقابت شدیدی وجود دارد و ما هم زمانی که یک فیلم را می‌سازیم  سعی می‌کنیم که آن را بسیار با کیفیت تهیه کنیم و البته نیم نگاهی هم به بازارهای جهانی داشته باشیم. به دلیل قوی بودن ساخت فیلم و سریال‌ها در کره، این آثار معمولا در همه جای دنیا مورد پسند واقع شده و به موفقیت دست پیدا می‌کنند.

او در سال 2021 و پس از موفقیت فصل اول سریال گفته بود:

من بعد از فصل اول سریال، بسیار بسیار خسته هستم و الان اصلا نمی‌توانم به فصل دوم فکر کنم. اما اکنون که این فصل به چنین موفقیت جهانی دست پیدا کرده باید فصل دوم را هم بسازم. من قطعا این کار را انجام خواهم داد. بازی مرکب یک موفقیت بزرگ برای من بود اما در عین حال فشار بسیار زیادی را هم به من وارد کرد. مسئله‌ای که از همه این موارد برای من خوشحال‌کننده‌تر و مهم‌تر است، جایگاهی است که محتوای کره‌ای بعد از این سریال بین مخاطبانش پیدا کرده و در جای جای دنیا از آن استقبال شده است. 

با توجه به ابراز علاقه سازنده این سریال و همچنین علاقه شدید دی کاپریو، احتمال اینکه دی کاپریو در سری سوم این سریال حضور داشته باشد بسیار قوت گرفته است. اکنون زمان مهمی است که پلتفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس تصمیم بگیرد تا بودجه ساخت سری‌های بعدی این سریال را افزایش دهد که البته این اتفاق دور از انتظار هم نیست. در این صورت به دلیل حضور دی کاپریو و احتمال انجام تبلیغات فراوان برای سری سوم، قطعا نتفلیکس برای این سری کم نخواهد گذاشت و باید انتظار یک سریال جذاب و دیدنی را داشته باشیم.  

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳