برادران وارنر قصد ادامه دادن هری پاتر را دارد

برادران وارنر قصد ادامه دادن هری پاتر را دارد

همه ما تقریبا هری پاتر را به خوبی می‌شناسیم و با فیلم‌هایی که بر اساس کتاب‌های 7 گانه جی کی رولینگ، نویسنده بریتانیایی سرشناس ساخته شده، آشنایی داریم. داستان تلاش یک پسر بچه یتیم یازده ساله که ذاتا یک جادوگر است و برای دریافت آموزش‌های لازم به مدرسه هاگوارتز می‌رود تا در نهایت بر جادوگر سیاه داستان یعنی لرد ولدمورت غلبه کند. برادران وارنر اولین فیلم از سری فیلم‌های 8 گانه هری پاتر را در سال 2001 روانه بازار کرد و آخرین قسمت هم از این فیلم‌ها در سال 2011 به نمایش درآمد تا پرونده ساخت فیلم‌های هری پاتر به نوعی بسته شود. اما اکنون کمپانی Warner Bros اعلام کرده که در صورتی که جی کی رولینگ قبول کند می‌خواهد دوباره پروژه ساخت فیلم‌های هری پاتر را استارت بزند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این خبر صحبت کنیم.

همانطور که می‌دانیم، مجموعه فیلم‌های هری پاتر جز پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای هالیووود هستند و در مجموع بالغ بر 7.7 میلیارد دلار در سینماهای جهان فروش داشته‌اند. چند سالی است جای خالی داستان‌های مرموز هری پاتر در سینماها احساس می‌شود و همین موضوع باعث شده مسئولین کمپانی برادران وارنر به فکر ساخت آثار دیگری درباره این شخصیت باشند. دیوید زاسلاو مدیر عامل کمپانی Warner Bros Discovery به تازگی در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت که مشتاق است تا این پروژه را دوباره استارت بزند:

“ ما قصد داریم تمرکز خودمان را  دوباره بر روی فرنچایز‌ها قرار دهیم. ما چند ساله هیچ فیلم سوپرمنی نساخیتم. چند سالی میشه که هری پاتر نساختیم. اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم که فیلم‌های دی سی و هری پاتر در بیست و پنج سال گذشته سود زیادی رو برای ما به ارمغان آوردن. “

او در ادامه به حق امتیاز فیلم‌های ارباب حلقه‌ها اشاره کرد و گفت که  وارنر برادرز هنوز هم مالک حقوق سینمایی ارباب حلقه‌ها است. او در ادامه به موضوع هری پاتر بازگشت و افزود:

“ اگر بتونیم دوباره در موضوع هری پاتر با جی کی رولینگ کار کنیم خیلی خوب میشه. “

موضوع مهمی که درباره صحبت‌های زاسلاو وجود دارد این است که او بحث بازگشت هری پاتر را در جلسه سرمایه‌گذاران این کمپانی عنوان کرده است. بدین معنا که این صحبت‌ها فقط یک ایده نپخته نیست و احتمال اینکه عملی شود بسیار بالاست.

زمانی که این صحبت‌ها پیرامون ساخت آثار جدیدی تحت فرنچایز هری پاتر عنوان شد، کریس کلمبوس هم به این موضوع واکنش نشان داد. کلمبوس که کارگردان اولین قسمت از سری فیلم‌های هری پاتر یعنی فیلم هری پاتر و سنگ جادو است اخیرا گفته که آماده است تا کارگردانی رمان جدید هری پاتر با نام هری پاتر و فرزند نفرین شده را در قالب یک فیلم سینمایی بر عهده بگیرد.

جالب است بدانید رمان Harry Potter And The Cursed Child که در سال 2015 منتشر شده توانسته موفقیت‌های گسترده‌ای در سراسر جهان بدست آورد و چندین میلیون نسخه از آن به فروش برسد. بر اساس این رمان، نمایشی هم با همین نام در تئاتر پالیس لندن به نمایش درآمد و بیش از پیش توجه طرفداران این فرنچایز را به قسمت نهم داستا‌ن‌های هری پاتر جلب کرد.

داستان آخرین کتاب هری پاتر 19 سال پس از اتفاقات فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ رخ می‌دهد. هری اکنون کارمند وزارت جادو است پسر کوچکی به نام آلبوس سوروس پاتر دارد که از پدرش ناراضی است و نمی‌خواهد فرزند او باشد.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳