کریس راک اولین برنامۀ زندۀ نتفلیکس را اجرا خواهد کرد

کریس راک اولین برنامۀ زندۀ نتفلیکس را اجرا خواهد کرد

کریس راک یکی از برترین کمدین‌های کنونی سینمای هالیوود است و همه ما تقریبا او را می‌شناسیم. حداقل اگر قبلا خیلی‌ها او را نمی‌شناختند اکنون او را به خوبی می‌شناسند. کریس راک همان مجری برنامه اسکار بود که با وضعیت ظاهری همسر ویل اسمیت شوخی کرد و آن صحنه عجیب و غریب اتفاق افتاد. صحنه‌ای که ویل اسمیت بلند شد، به روی صحنه رفت و به صورت کریس راک مشت کوبید.

اما این روزها دوباره نام کریس راک دوباره در تیتر خبرها دیده می‌شود. اخیرا در خبرگزاری‌ها، خبرهایی مبنی بر همکاری کریس راک با نتفلیکس منتشر شده بود که چند روز پیش، خبر مربوطه توسط این غول استریم جهان تایید شد.

مسئولان نتفلیکس در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک با کریس راک برای اجرای یک برنامه زنده همکاری خواهند داشت. رابی پرا که معاونت بخش کمدی استندآپ نتفلیکس را بر عهده دارد، گفته است که کریس راک از نظر ما یکی از مهم‌ترین صداهای کمدی نسل جدید است. اینکه جهان می‌تواند یک رویداد کمدی با حضور کریس راک را از نتفلیکس ببیند برای ما بسیار هیجان انگیز است. او با این برنامه به بخشی از تاریخ نتفلیکس تبدیل می‌شود و اجرای او لحظه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. او همچنین گفت که حضور کریس در این برنامه برای ما یک افتخار بزرگ است.

بدین ترتیب کریس راک تبدیل به اولین کمدینی خواهد شد که به صورت زنده در پلتفرم نمایش آنلاین Netflix استندآپ کمدی اجرا خواهد کرد. نتفلیکس هنوز جزئیات بیشتری از این برنامه منتشر نکرده اما گفته که این ویژه برنامه احتمالا در ماه‌های آغازین سال 2023 پخش خواهد شد.

این اولین همکاری کریس راک با کمپانی نتفلیکس نیست و او در سال 2018 هم در یک فیلم کمدی برای نتفلیکس بازی کرده بود. علاوه بر این همکاری، او در سال 2022 هم در جشنواره کمدی نتفلکیس با نام “ نتفلیکس یک جوک است “ در کنار دیو چاپل حضور داشته است.

کریس راک که پس از اتفاق اسکار سال قبل کمتر مصاحبه می‌کند و حضور پررنگی در صحنه سینما ندارد چند ماه پیش، هنگامی که یک استندآپ کمدی در ایالت آریزونا اجرا می‌کرد مدعی شد که آکادمی اسکار دوباره به او برای حضور به عنوان مجری در برنامه امسال پیشنهاد داده، اما او پیشنهاد را رد کرده است. او گفته بود، اینکه من دوباره مجری اسکار شوم مثل آن است که به صحنه جرم بازگشته باشم.

کریس راک درباره اتفاق مراسم اسکار پارسال گفته بود که بله ضربه اسمیت دردناک بود، لعنتی. اما من آن ضربه و اتفاقات آن شب را فراموش کردم و روز بعد به سر کار رفتم. من برای یک زخم کوچک عادت ندارم به بیمارستان بروم.

ویل اسمیت بارها از کریس راک به خاطر اتفاق رخ داده عذرخواهی کرده و در ادامه هم از عضویت در آکادمی اسکار استعفا داده بود.

لازم به ذکر است برنامه زنده‌ای که قرار است کریس راک برای پلتفرم نتفلیکس اجرا کند، پیش‌تر در تاریخ این سرویس دهنده سابقه نداشته است. به همین دلیل می‌تواند راه را برای ساخت دیگر برنامه‌های زنده این چنینی باز کند. باید منتظر ماند و دید نتفلیکس چه برنامه‌ای را با حضور کریس راک تدارک دیده است.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳