اولین تصاویر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شدند

اولین تصاویر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شدند

سریال Walking Dead بدون شک یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های سال‌های اخیر است که به تازگی آخرین قسمت از آن منتشر شده و فصل یازدهم و آخرین فصل آن به پایان رسیده است. اما سازندگان سریال‌های این چنینی که در سراسر جهان طرفدارهای متعددی دارند معمولا پس از به پایان رسیدن داستان اصلی، ساخت اسپین آف‌های مختلف را برای مجموعه اصلی، در دستور کار قرار می‌دهند. جدیدترین اسپین آف سریال مردگان متحرک The Walking Dead: Daryl Dixon نام دارد که در ادامه این خبر بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد. با گپ فیلم همراه باشید.

سریال Walking Dead یکی از فرنچایزهای موفق در حوزه کتاب‌های کامیک، بازی‌های ویدیویی، فیلم و سریال‌های تلویزیونی است که در هر کدام از این حوزه‌ها طرفداران پروپا قرصی دارد. شاید 7-8 سال اگر صحبت از مردگان متحرک می‌شد، بازی‌های ویدیویی این فرنچایز به ذهن همه می‌آمد، اما در چند سال اخیر بیشتر مردم فرنچایز مردگان متحرک را با سریال‌های تلویزیونی آن می‌شناسند. موفقیت فصل آخر سریال Walking Dead به حدی بود که پس از پایان فصل آخر این سریال، سازندگان این سریال تصمیم گرفتند تا داستان‌های جانبی را برای این سریال به تصویر بکشند. 

بدین ترتیب و پس از انتشار آخرین قسمت از سریال The Walking Dead، کمپانی AMC NETWORK از ساخت یک اسپین آف جدید برای این سریال رونمایی کرد. نام این اسپین آف، The Walking Dead: Daryl Dixon است و داستان آن حول محور شخصیت داریل دیکسون با بازی نورمن ریدس جلو می‌رود. 

این سریال به ماجراجویی‌های این زامبی کش بزرگ که در فرانسه محبوبیت بالایی دارد، می‌پردازد. داریل برادر کوچکتر مریل و آخرین بازمانده از خانواده‌اش است. او یک مبارز ماهر است که در شکار و بقا تخصص دارد. داریل در ابتدای داستان یک شخصیت بد اخلاق و گستاخ دارد اما در ادامه به بخشی جدایی ناپذیر از گروه تبدیل می‌شود. در تعریف شخصیت داریل در داستان‌های مردگان متحرک می‌توان گفت: او یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های این سریال است که همیشه دیگران را به خود ترجیح می‌دهد و از انجام هیچ کاری برای خانواده‌اش سر باز نمی‌زند.

همانطور که بالاتر هم اشاره‌‌ای داشتیم، نورمن ریدس نقش‌آفرینی داریل را بر عهده دارد و بازیگران بزرگ دیگری هم در کنار او در این سریال حضور دارند. از جمله آنها می‌توان به کلمانس پوئزی بازیگر فیلم سینمایی Tenet و آدام ناگایتس بازیگر سریال پر طرفدار Chernobyl اشاره نمود. از دیگر افراد شاخصی که در ساخت این سریال همکاری داشته‌اند به نام دیوید زابل می‌رسیم که در نقش تهیه کننده اصلی حضور داشته است. 

کمپانی AMC تا به این لحظه فقط تصاویر و اخبار مختلفی در ارتباط با این سریال اسپین آف منتشر کرده اما صحبتی درباره زمان انتشار اولین قسمت از این سریال نداشته است. پیش‌بینی منتقدان این است که سریال The Walking Dead: Daryl Dixon نیمه دوم سال 2023 میلادی منتشر شود و انتظار طرفداران را به پایان برساند. 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳