جکی چان: قسمت چهارم مجموعه Rush Hour ساخته می‌شود

جکی چان: قسمت چهارم مجموعه Rush Hour ساخته می‌شود

جکی چان یکی از هنرمندان محبوب قرن اخیر است که به واسطه فیلم‌های رزمی، اکشن و کمدی که همه ما با آنها خاطره داریم به شهرت جهانی رسیده است. یکی از مجموعه‌ فیلم‌های پرطرفداری که جکی چان در آنها حضور داشته، مجموعه Rush Hour یا ساعت شلوغی است. چان به تازگی در جشنواره فیلم دریای سرخ اعلام کرده که قسمت چهارم این مجموعه در آینده نزدیک استارت خواهد خورد و این فرنچایز پر طرفدار دوباره بر روی پرده سینماها خواهد رفت.

جکی چان که اهل هنگ کنگ است پس از سال‌ها حضور در عرصه سینمای جهان، اکنون به یک شخصیت جهانی تبدیل شده و هر خبری پیرامون کارهای او به سرعت در تمام وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خبری منتشر می‌شود. او پس از اعلام ساخت قسمت چهارم Rush hour گفته که به زودی قرار است تا طی جلسه‌ای با کارگردان این قسمت، درباره موارد مختلفی از جمله فیلم‌نامه گفتگو کنند. او اطلاعات بیشتری را فاش نکرده و حتی نامی هم از کارگردان نبرده است.

کارگردانی قسمت‌های اول تا سوم این مجموعه فیلم بر عهده برت راتنر بوده است و ابتدا هم اخباری مبنی بر حضور او بر روی صندلی کارگردانی قسمت چهارم شنیده می‌شد اما باید همه این اخبار را شایعه دانست چرا که این کارگردان بزرگ مدت‌هاست فعالیتی ندارد. دلیل عدم فعالیت راتنر، متهم شدن او به سو رفتار و آزار جنسی در سال 2017 است و از آن زمان به بعد هیچ کمپانی فیلم‌سازی، علاقه‌ای به کار کردن با او ندارد. حتی گفته می‌شود برخی از کمپانی‌های بزرگ مثل Warner Brothers حتی رابطه خودشان با او را نیز قطع کرده‌اند. به همین دلیل تقریبا باید حضور او بر روی صندلی کارگردانی را منتفی دانست.

اولین قسمت از سری فیلم‌های ساعت شلوغی در سال 1998 ساخته شد و از آن سال به بعد 3 فیلم از این مجموعه ساخته شده است. از آخرین باری که ساعت شلوغی بر روی پرده سینماها بوده چیزی  در حدود 15 سال می‌گذرد. سال 2007 بود که قسمت سوم این فرنچایز ساخته شد و توانست فروش موفق 255 میلیون دلاری را هم تجربه کند. این مجموعه فیلم که جکی چان و کریس تاکر، شخصیت‌های اصلی آن هستند، از آن زمان تاکنون توسط سازندگان کنار گذاشته شده بود و طرفدارانش را ناامید کرده بود اما خبری که جکی چان اعلام کرد، اکنون اشتیاق و هیجان را به دل طرفداران این فیلم‌ بازگردانده است. 

ساعت شلوغی داستان دو افسر پلیس با نام‌های کارتر و لی را روایت می‌کند که یکی کارآگاه و دیگری دستیار وی است. این دو با کمک هم سعی دارند تا پرده از راز پرونده‌های بزرگ و جنایی بین‌المللی بردارند. این دو، شخصیت‌های بسیار متفاوتی دارند و زمانی که قصد انجام دادن کاری دارند تا مرز دیوانه کردن هم پیش می‌روند اما در نهایت، یک تیم قوی را تشکیل می‌دهند. 

تا زمان نگارش این خبر، هنوز اطلاعات بیشتری درباره زمان آغاز پروژه و محل فیلم‌برداری این فیلم وجود ندارد.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳