آغاز مراحل فیلمبرداری سریال جدید مردگان متحرک با تمرکز روی ریک و میشون

آغاز مراحل فیلمبرداری سریال جدید مردگان متحرک با تمرکز روی ریک و میشون

سریال مردگان متحرک که سال 2010 معرفی شد، از همان ابتدا به یکی از سریال‌های پرطرفدار قرن 21 تبدیل شد. ساخت این سریال 11 فصل به طول انجامید و آخرین فصل از آن در سال 2022 منتشر شد. در تابستان امسال و پس از انتشار فصل یازدهم Walking Dead، شایعات فراوانی پیرامون ساخت یک سریال‌ اسپین آف برای این فرنچایز منتشر شد که پس از مدتی این شایعات به حقیقت پیوست و شبکه AMC، ساخت این سریال فرعی را تایید کرد. این شبکه به تازگی اعلام کرده که ساخت این پروژه کلید خورده و فیلمبرداری آن آغاز شده است. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید. 

بر اساس اطلاعاتی که تا به این لحظه در دسترس است، نام این سریال، Rick And Michonne است و تمرکز داستان بر روی ماجراهای عاشقانه ریک و میشون گرایمز قرار دارد که نقش آفرینی این شخصیت‌ها به ترتیب بر عهده اندرو لینکلن و دانای گوریرا خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که شبکه ای ام سی منتشر کرده، فیلمبرداری این سریال در حال انجام است و به احتمال زیاد شاهد بازگشت شخصیت‌های آشنا و اضافه شدن شخصیت‌های جدید به دنیای سریال مردگان متحرک خواهیم بود. 

مدیران AMC در جدیدترین صحبت‌هایی که پیرامون این پروژه جدید انجام داده‌اند، اعلام کرده‌اند که مراحل فیلمبرداری این پروژه، احتمالا تا ماه اردیبهشت 1402 ادامه خواهد داشت. البته این پروژه تنها پروژه اسپین آف برای Walking Dead نیست و دو سریال دیگر همزمان با این پروژه در دست ساخت هستند. نام این سریال‌ها، The Walking Dead: Dead City و The Walking Dead: Daryl Dixon است. سریال Dead City بر شخصیت‌های مگی و نیکان و Daryl Dixon هم بر شخصیت داریل دیکسون تمرکز دارد. 

ای ام سی همچنین اعلام کرده فیلمبرداری پروژه Daryl Dixon در کشور فرانسه آغاز شده و نورمن ریداس به عنوان بازیگر در این پروژه حضور دارد. این پروژه قرار است پس از انتشار سریال Dead City در ماه ژوئن 2023 منتشر شود. بر اساس گفته‌ها، بازی در نقش‌های اصلی این سریال بر عهده جفری دین مورگان و لورن کوهن بوده است. 

بنابراین با توجه به زمان انتشار دو پروژه یاد شده، می‌توان به صورت حدودی حدس زد که سریال Rick And Michonne در نیمه ابتدایی سال 2024 منتشر شود. اطلاعات دیگری که تا به این لحظه درباره این سریال منتشر شده تعداد اپیزودهای این سریال است. بر اساس اعلام دست اندرکاران این پروژه، سریال Rick And Michonne در 6 اپیزود ساخته خواهد شد. 

نویسنده و شوارنر سریال اصلی مردگان متحرک، اسکات گمبل قرار است در همکاری با دانای گوریرا نویسندگی و تهیه‌ کنندگی این مجموعه جدید را بر عهده داشته باشد. این اولین تجربه گوریرا در نویسندگی و کارگردانی یک سریال لایو اکشن محسوب می‌شود. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳