نقد و بررسی سریال Only Murders in the Building

نقد و بررسی سریال Only Murders in the Building

بدون شک یکی از موفق‌ترین سریال‌های کمدی جنایی چند سال اخیر که توانسته نظرات بسیار مثبتی را از سوی بینندگان و منتقدان دریافت کند " Only Murders in the Building " است. فصل اول این سریال در سال 2021 منتشر شد و به سرعت، طرفداران پرشمار و پروپا قرصی در سراسر جهان پیدا کرد. به همین دلیل ساخت این سریال برای فصل دوم و سوم هم تمدید شد. به تازگی فصل سوم این سریال جذاب و پر بیننده منتشر شده که به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی این سریال بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را معرفی کنیم، مروری بر داستان سریال داشته باشیم و در نهایت هم نگاهی به نقدها و نمرات آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

سریال " Only Murders in the Building " یا " فقط قتل‌های این ساختمان " یک سریال جذاب در ژانر کمدی، درام و جنایی است که اولین قسمت از فصل اول آن در تاریخ 9 آبان 1400 (31 اکتبر 2021) منتشر شده است. به دنبال موفقیت‌های فصل اول، سریال برای فصل دوم هم تمدید شد و اولین اپیزود از آن در تاریخ 7 تیر 1401 (28 جون 2022) به اکران رسید. پس از موفقیت‌های بسیار زیاد فصل دوم، سازندگان این سریال اعلام کردند که ساخت فصل سوم هم در دستور کار قرار دارد. اولین قسمت از فصل سوم سریال نیز به تازگی در تاریخ 17 مرداد 1402 (8 آگوست 2023) از سرویس استریم آنلاین Hulu منتشر شده است. 

 

کارگردانی این سریال در فصل‌های مختلف بر عهده افراد مختلفی بوده که از جمله آنها می‌توان به چرین دابیس (Cherien Dabis)، جیمی بابیت (Jamie Babbit)، جان هافمن John Hoffman، گیلیان رابسپیر (Gillian Robespierre)، دان اسکاردینو (Don Scardino)، کریس تیگ (Chris Teague)، جود ونگ Jude Weng، آدام شنکمن Adam Shankman، شاری اسپرینگر برمن Shari Springer Berman، کریس کوچ (Chris Koch) و رابرت پولسینی Robert Pulcini اشاره کرد.

 

فیلم‌نامه این سریال نیز توسط جان هافمن (John Hoffman)، استیو مارتین (Steve Martin)، بن فیلیپ (Ben Philippe)، مادلین جورج (Madeleine George)، استفن مارکلی (Stephen Markley)، جاشوآ الن گریفیث (Joshua Allen Griffith)، ریچل برگر (Rachel Burger)، نوآ لوین (Noah Levine) و برخی دیگر از نویسندگان شناخته شده سینمای هالیوود به رشته تحریر درآمده است. 

 

تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده تمبی بنکس (Thembi Banks)، جانه راب (Jane Raab)، نیک پاوونتی (Nick Pavonetti)، کریستین برنستاین (Kristin Bernstein)، مادلین جورج (Madeleine George)، ساس گلدبرگ (Sas Goldberg) و تس موریس (Tess Morris) بوده و ساخت آن هم توسط کمپانی Rhode Island Ave. Productions، کمپانی Another Hoffman Story Productions، شرکت 40 Share Productions و 20th Television بوده است. ضمنا پخش و انتشار هر سه فصل این سریال نیز در پلتفرم Hulu انجام شده است. 

 

داستان سریال Only Murders in the Building

این مجموعه تلویزیونی، روایت‌گر داستان یک خودکشی است که در ساختمانی اتفاق می‌افتد و اعضای آن ساختمان تصور می‌کنند که یک قتل انجام شده است. سه نفر از اعضای این ساختمان، یک پادکست رادیویی ایجاد می‌کنند و سعی می‌کنند تا با ارتباط دادن سرنخ‌ها، قاتل را پیدا کنند. در ادامه همه اعضای این ساختمان به عنوان مظنون این سه نفر قرار می‌گیرند. 

 

بازیگران سریال Only Murders in the Building

بازیگران بزرگ و شناخته‌شده‌ای در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نمرات سریال Only Murders in the Building

چنانچه پیش‌تر هم اشاره کردیم، این سریال پس از انتشار مورد توجه بسیاری واقع شد و فصل سوم آن هم مانند فصل‌های پیش مورد توجه اغلب بینندگان و مخاطبان قرار گرفته است. کاربران وب سایت IMDb به صورت میانگین، امتیاز 8.1 از 10 را به این اثر داده‌اند و منتقدان وب سایت راتن تومیتوز نیز امتیاز 99٪  را برای این سریال در نظر گرفته‌اند. Common Sense Media به این محصول، امتیاز 4 از 5 را داده و 90٪ کاربران گوگل هم پس از دیدن سریال، آن را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران هم توصیه کرده‌اند. در وب سایت متاکریتیک نیز میانگین نمره منتقدان به این اثر 77٪ و میانگین نمره کاربران به آن هم 8.9 از 10 بوده است. 

 

دانلود سریال فقط قتل‌های این ساختمان

اگر شما از طرفداران این سریال هستید یا اینکه قصد مشاهده این سریال را  در آینده نزدیک دارید کافی است برای مشاهده یا دانلود سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان، وارد وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از ثبت نام، شما به این سریال و هزاران فیلم و سریال دیگر با بهترین کیفیت و با دوبله یا زیرنویس فارسی اختصاصی دسترسی خواهید داشت

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳