نقد و بررسی سریال Breeders

نقد و بررسی سریال Breeders

سال‌ها است که سریال‌های کمدی متعددی در سینمای کشورهای مختلف ساخته می‌شوند که معمولا تعداد محدودی از این آثار به موفقیت‌های جهانی می رسند. در چند سال اخیر هم دقیقا به همین شکل بوده و سریال‌های مختلفی ساخته شده‌اند اما تعداد سریال‌های کمدی که توانسته‌اند عملکرد موفقیت‌‌آمیزی داشته باشند و برای چند فصل تمدید شوند، محدود بوده است. یکی از سریال‌های کمدی جذابی که انتشار آن از سال 2020 آغاز شده و به تازگی هم فصل چهارم آن اکران شده " Breeders " است که به همین مناسبت تصمیم گرفتیم در مطلب پیش رو به معرفی آن بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگرانش را به شما معرفی کنیم، مروری بر داستان سریال داشته باشیم و در انتها هم نگاهی به نمرات سریال بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

سریال Breeders یا " پرورش دهندگان " یک سریال کمدی درام است که به صورت مشترک توسط سینمای آمریکا و انگلیس ساخته شده است. اولین قسمت از فصل اول این سریال در تاریخ 12 اسفند 1398 (2 مارس 2020) منتشر شد و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به ثبت برساند. به دلیل استقبال بالایی که پس از پخش این سریال در فصل اول به عمل آمد، کمپانی‌های سازنده تصمیم گرفتند تا این سریال را برای فصل‌های دوم و سوم هم تمدید کنند. لیست پربیننده ترین سریال‌های جهان را در اخبار گپ فیلم بخوانید.

 

اولین قسمت فصل دوم در فروردین ماه 1400 و اولین اپیزود از فصل سوم هم در اردیبهشت ماه 1401 منتشر شد. موفقیت‌های سریال پس از فصل سوم هم ادامه پیدا کرد و در نهایت، این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شد. همانطور که پیش‌تر هم اعلام کردیم، انتشار فصل چهارم این سریال به تازگی و در تاریخ 9 مرداد 1402 (31 جولای 2023) آغاز شده و چند اپیزود از آن هم منتشر شده است. 

 

کارگردانی این سریال توسط کریس آدیسون (Chris Addison)، اولی پارسونز (Ollie Parsons) و بن پالمر (Ben Palmer) انجام شده و نگارش فیلم‌نامه آن هم بر عهده نویسندگان مختلفی بوده که مهم‌ترین آنها عبارتند از: کریس آدیسون، سایمون بلک ول (Simon Blackwell)، مارتین فریمن (Martin Freeman)، شان گری (Sean Gray)، گریس لانگ (Grace Long)، یان مارتین (Ian Martin)، اوریان مسینا (Oriane Messina)، فی روسلینگ (Fay Rusling)، جیمی بریتین (Jamie Brittain)، ربکا کالارد (Rebecca Callard)، تیلور گلن (Taylor Glenn) و گبی بست (Gabby Best).

 

تهیه‌کنندگی سریال نیز توسط توبی ولچ (Toby Welch)، دن کی (Dan Kay)، جیم پویسر (Jim Poyser) و کنی تنر (Kenny Tanner) انجام شده و مسئولیت ساخت فیلم هم بر عهده کمپانی‌های FXP، پلتفرم Avalon Television و کمپانی Sky Original Productions بوده است. انتشار این سریال نیز در آمریکا توسط شبکه تلویزیونی FX و در انگلستان توسط شبکه Sky One انجام شده است. ضمنا این سریال هم‌اکنون بر روی سرویس استریم آنلاین دیزنی پلاس، در سراسر جهان در دسترس است. 

 

میانگین زمان هر اپیزود از سریال Breeders در حدود نیم ساعت است و تا به امروز مجموعا 36 قسمت از آن منتشر شده است. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا مروری بر داستان سریال داشته باشیم. 

 

داستان سریال Breeders

این سریال جذاب و پرطرفدار، روایت‌گر داستان یک زوج است که به تازگی ازدواج کرده و در کنار هم زندگی خوب و آرامی را سپری می‌کنند. داستان از اینجا شروع می‌شود که آنها خیلی زود بچه‌دار می‌شوند و به سرعت در زندگی خودشان با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند. 

 

بازیگران سریال Breeders

بازیگران شناخته‌شده‌ای در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نمرات سریال Breeders

چنانچه پیش‌تر هم اشاره کردیم، سریال پرورش‌دهندگان پس از انتشار فصل اول تا به امروز توانسته مورد توجه اکثر بینندگان و منتقدان قرار بگیرد و نمرات خوبی دریافت کند. متوسط نمره‌ای که کاربران IMDb برای این سریال در نظر گرفته‌اند، 7.5 از 10 بوده و میانگین نمره اختصاص داده شده به این سریال توسط منتقدان در وب سایت راتن تومیتوز، 94٪ است. وب سایت Common Sense Media به این سریال امتیاز 3 از 5 را داده است و 61٪ از کاربران گوگل هم این سریال پسندیده و مشاهده آن را به دیگر کاربران هم توصیه کرده‌اند. همچنین 19 نفر از منتقدان وب سایت متاکریتیک، امتیاز 65٪ را برای سریال پرورش دهندگان در نظر گرفته‌اند و کاربران Metacritic نیز به این سریال، امتیاز 6.7 از 10 را داده‌اند. 

 

دانلود سریال Breeders

اگر با مطالعه این معرفی فیلم، شما نیز علاقمند شده‌اید تا در آینده نزدیک، مشاهده این سریال کمدی را در برنامه خود جای دهید، کافی است برای دانلود سریال پرورش دهندگان با بهترین کیفیت و زیرنویس فارسی اختصاصی به گپ فیلم مراجعه کنید. برای دسترسی به این سریال می‌توانید از طریق وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های اندروید، اندروید تی وی یا نسخه تحت وب محصولات اپل، وارد گپ فیلم شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از ثبت نام، شما می‌توانید به آرشیو فیلم و سریال‌های روز دنیا که در گپ فیلم پوشش داده می‌شوند، دسترسی داشته باشید. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳