نقد و بررسی فیلم Stolen in Her Sleep

نقد و بررسی فیلم Stolen in Her Sleep

فیلم‌های سینمایی معمایی و ترسناک، طرفداران فراوانی در سراسر جهان دارند و هر ساله نیز کمپانی‌های بزرگ سینمایی، فیلم و سریال‌های بسیاری را در این ژانر تولید و در پلتفرم‌های مختلف یا در سینماهای جهان، اکران می‌کنند. در سال 2022 فیلم‌های مختلفی در این ژانر ساخته و منتشر شدند که یکی از آنها " Stolen in Her Sleep " نام داشت. در مطلب پیش رو قصد داریم به معرفی و بررسی این فیلم بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران اثر را به شما معرفی کنیم، مروری بر داستان فیلم داشته باشیم و در نهایت هم نگاهی به نمرات فیلم بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی Stolen in Her Sleep که نام دیگر آن در برخی کشورها " A Broken Mother " است و در ایران نیز با نام " ربوده شده در خواب " شناخته می‌شود، یکی از آثار تلویزیونی هیجان انگیز سال 2022 است که در تاریخ 5 اردیبهشت 1401 (25 آوریل 2022) منتشر شده است. کارگردانی فیلم ربوده شده در خواب توسط جان مورلوفسکی (John Murlowski) انجام شده و نگارش فیلم‌نامه آن هم بر عهده کیلی لاوریج (Kayley Loveridge)، کلی پیترز (Kelly Peters) و ایمی کاترین تیلور (Amy Katherine Taylor) بوده است. 

 

تهیه‌کنندگی فیلم، بر عهده سباستین باترو (Sebastian Battro)، تام بری (Tom Berry)، دیو هیکی (Dave Hickey)، برین لاپلانته (Breanne Laplante)، کیلی لاوریج، جان مورلوفسکی و جنیفر فیلیپس (Jennifer Phillips) بوده و موسیقی متن آن هم توسط دیوید فایندلی (David Findlay) ساخته شده است. 

 

فیلمبرداری فیلم تلویزیونی 85 دقیقه‌ای Stolen in Her Sleep بر عهده جان مورلوفسکی بوده و تدوین آن نیز توسط کودی میلر (Cody Miller) انجام شده است. در ادامه مطلب به داستان این فیلم خواهیم پرداخت. همچنان با ما همراه باشید. 

 

داستان فیلم Stolen in Her Sleep

فیلم ربوده شده در خواب، روایت‌گر داستان کشمکش‌های هیلی و دوست جدیدش است. هیلی به تازگی بچه‌دار شده و فرزند کوچکی دارد. پس از تولد دخترش، افراد عجیب و غریب و جدیدی به زندگی او وارد شده‌اند. در این میان، فردی نا‌آشنا وارد زندگی هیلی می‌شود و نقشه‌های جنون‌آمیزی برای ربودن دختر هیلی می‌کشد. 

 

به عقیده بسیاری از بینندگان، این فیلم، داستانی جذاب را روایت می‌کند و با ترکیب نمودن عناصری که داستان را معمایی‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کنند، باعث می‌شود مخاطبان به سمت پریشانی و ترس بروند. 

 

بازیگران فیلم Stolen in Her Sleep

بازیگران مختلفی در این فیلم حضور دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نمرات فیلم Stolen in Her Sleep

این فیلم پس از انتشار، آنطور که انتظار می‌رفت مورد توجه  بینندگان و منتقدان قرار نگرفت. میانگین نمره‌ای که کاربران وب سایت IMDb برای این سریال در نظر گرفته‌اند، 5.3 از 10 است و وب سایت Reel Good هم امتیاز 41٪ را برای این اثر در نظر گرفته‌ است. دیگر وب‌سایت‌هایی هم که فیلم‌ها را مورد بررسی قرار داده و به آنها نمره می‌دهند، امتیازی برای فیلم ربوده شده در خواب در نظر نگرفته‌اند.

 

دانلود فیلم Stolen in Her Sleep

اگر شما هم به فیلم‌های رازآلود و هیجان‌انگیز علاقمند هستید و با مطالعه این معرفی فیلم به مشاهده این فیلم علاقمند شده‌اید کافی است برای دانلود فیلم Stolen in Her Sleep با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی اختصاصی وارد گپ فیلم شوید و ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، شما به این فیلم و هزاران سریال، انیمه، فیلم و انیمیشن دیگر دسترسی خواهید داشت. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳