نقد و بررسی سریال The Uncanny Counter

نقد و بررسی سریال The Uncanny Counter

همانطور که می‌دانید سینمای کره در چند سال گذشته، پیشرفت‌های چشمگیری داشته و هم از لحاظ محتوایی و هم از لحاظ تکنیکی با سرعت رو به جلو حرکت کرده است. اگر اهل سریال دیدن باشید قطعا نام چند سریال معروف کره‌ای که طی سال‌های گذشته منتشر شده‌اند را شنیده‌اید. یکی از این سریال‌ها The Uncanny Counter است که فصل اول آن در سال 2020 منتشر شد و توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان و بینندگان دریافت کند. به دنبال موفقیت‌های فصل اول، فصل دوم این سریال هم ساخته و به تازگی منتشر شده است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا در مطلب پیش رو به بررسی این سریال بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را معرفی کنیم، مروری بر داستان سریال داشته باشیم و در انتها هم نگاهی به نمرات آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

سریال The Uncanny Counter یا شکارچیان شگفت‌انگیز یکی از موفق‌ترین سریال‌های ساخته شده در سینمای کره جنوبی و در ژانر فانتزی، اکشن، رازآلود و ترسناک می‌باشد که فصل اول آن در تاریخ 8 آذر 1399 آغاز شد و 16 قسمت داشت. همانطور که اشاره کردیم، فصل دوم این سریال هم به تازگی و در تاریخ 7 مرداد 1402 منتشر شده و به گفته سازندگان، 12 قسمت خواهد داشت. 

 

کارگردانی این سریال در فصل اول و دوم بر عهده یو سئون دونگ (Yoo Seon-dong) و پارک بونگ سئوپ (Park Bong-seop) بوده و نگارش فیلم‌نامه آن را هم یه‌ئو جی نا (Yeo Ji na)، یو سئون دونگ و کیم سائه بوم (Kim Sae bom) انجام داده‌اند. موسیقی متن سریال توسط کیم وو گئون (Kim Woo-geun) ساخته شده و تهیه‌کنندگی سریال هم بر عهده کیم جین یی (Kim Jin yi)، لی هیانگ بونگ (Lee Hyang-bong) و بائه ایک هیوک (Bae Ik hyuk) بوده است. 

 

تهیه و ساخت فصل اول این سریال بر عهده کمپانی Neo Entertainment بوده و انتشار آن از شبکه OCN انجام شده است. فصل دوم آن هم توسط Betty & Creators ساخته شده و از پلتفرم tvN اکران شده است. همچنین این سریال در سرویس استریم آنلاین نتفلیکس هم برای مشاهده موجود است.

 

میانگین مدت زمان هر اپیزود از سریال شکارچیان شگفت‌انگیز در حدود 70 دقیقه است و زبان سریال هم کره‌ای است. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا مروری بر داستان این سریال داشته باشیم.

 

داستان فصل دوم سریال The Uncanny Counter

فصل دوم این سریال در ادامه فصل اول آن ساخته شده و روایت‌گر داستان گروهی از شکارچیان شیاطین به نام پیشخوانان است که به عنوان کارکنان یک رستوران به زمین می‌آیند تا گروهی از ارواح شیطانی را که برای رسیدن به زندگی ابدی به زمین آمده‌اند، پیدا و تسخیر کنند. 

 

بازیگران سریال The Uncanny Counter

بازیگران بزرگی از سینمای کره در این سریال حضور دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نمرات سریال The Uncanny Counter

این سریال از همان فصل اول به شدت مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار گرفت و نمرات خوبی از آنها دریافت کرد. میانگین امتیازی که کاربران وب سایت IMDb برای سریال شکارچیان شگفت‌انگیز در نظر گرفته‌اند ، 8.1 از 10 بوده و منتقدان راتن تومیتوز هم امتیاز بالای 97٪ را به آن داده‌اند. Common Sense Media به این اثر امتیاز 4 از 5 داده و 91 ٪ از کاربران گوگل هم پس از مشاهده سریال، آن را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران هم توصیه کرده‌اند. 

 

دانلود سریال شکارچیان شگفت‌انگیز

اگر شما هم به سریال‌های کره‌ای علاقه دارید و تا به امروز این سریال را ندیده‌‌اید توصیه می‌کنیم به هیچ وجه سریال The Uncanny Counter را از دست ندهید. برای دانلود سریال شکارچیان شگفت‌انگیز در فصل اول و دوم با بهترین کیفیت و با دوبله فارسی اختصاصی می‌توانید به وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم مراجعه کنید. پس از ثبت نام در سرویس استریم آنلاین گپ فیلم می‌توانید به این سریال و هزاران فیلم و سریال دیگر دسترسی داشته باشید. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳