نقد و بررسی سریال The Boys

نقد و بررسی سریال The Boys

فیلم و سریال‌های ابرقهرمانی متعددی در نیم قرن اخیر ساخته شده‌اند که طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و کمپانی‌های سازنده این آثار هم مدام در حال ساخت محصولات جدید در این ژانر هستند. ماهیت این داستان‌ها اغلب مبارزه یک یا چند ابرقهرمان با آدم‌های بدی است که عموما قصد از بین بردن نسل بشر یا نابودی یک شهر را دارند. در این میان، کمپانی آمازون در سال 2019 سریالی را به نام The Boys منتشر کرد که یک اثر ابرقهرمانی بود اما داستانی بسیار متفاوت را روایت می‌کرد. فصل دوم این سریال در سال 2020 و فصل سوم آن هم در سال 2022 منتشر شد و توانست همچنان محبوب باقی بماند. حال، کمپانی آمازون اعلام کرده فصل چهارم این سریال ساخته شده و قرار است به زودی به اکران عمومی برسد. به همین دلیل ما در گپ فیلم تصمیم گرفتیم تا این سریال را بار دیگر مورد بررسی قرار دهیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را به شما معرفی کنیم، مروری بر داستان سریال داشته باشیم و در انتها هم نگاهی به نمرات سریال The Boys بیندازیم. با ما همراه باشید.

 

سریال " The Boys " یا " پسران " یکی از سریال‌های موفق 5 سال اخیر است که اولین اپیزود از فصل اول آن در تاریخ 4 مرداد 1398 (26 جولای 2019) منتشر شده است. پس از انتشار فصل اول، سریال پسران طرفدارهای فراوانی پیدا کرد و به حدی موفق شد که آمازون، Philip Sgriccia ساخت آن را برای دو فصل تمدید کرد.

 

14 شهریور 1399 (4 سپتامبر 2020) قسمت اول فصل دوم منتشر شد و 13 خرداد 1401 (3 جون 2022) هم انتشار فصل سوم سریال پسران استارت خورد. پس از اینکه سریال The Boys در فصل سوم هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، ساخت فصل چهارم آن هم تایید شد و قرار شد این فصل در اواخر سال 2023 منتشر شود.

 

کارگردانی این سریال در فصول مختلف توسط کارگردانان مختلفی انجام شده که از جمله آنها می‌توان به فیلیپ اس گیریسیا (Philip Sgriccia)، سارا بوید (Sarah Boyd)، استفان شوارتز (Stefan Schwartz)، فردریک ای او تویه (Frederick E.O. Toye)، اریک کریپکه (Eric Kripke)، نلسون کرگ (Nelson Cragg)، جولیان هولمز (Julian Holmes)، دنیل آتیاس (Daniel Attias)، جنیفر فانگ (Jennifer Phang)، مت شکمن (Matt Shakman)، دن تراچتنبرگ Dan Trachtenberg، استیو بویوم (Steve Boyum)، لیز فریدلندر (Liz Friedlander)، الکس گریوز (Alex Graves)، باتان سیلوا (Batan Silva) و شانا استاین (Shana Stein) اشاره کرد.

 

نگارش فیلم‌نامه سریال پسران هم توسط گروهی از نویسندگان انجام شده که مهم‌ترین آنها عبارتند از: گارت انیس (Garth Ennis)، اریک کریپکه (Eric Kripke)، داریک رابرتسون (Darick Robertson)، الی موناهان (Ellie Monahan)، انسلم ریچاردسون (Anslem Richardson)، کریگ روزنبرگ (Craig Rosenberg)، دیوید رید (David Reed) و جسیکا چو (Jessica Chou) اشاره کرد.

 

وظیفه تهیه‌کنندگی سریال The Boys هم بر عهده هارتلی گورنشتاین (Hartley Gorenstein)، گابریل گارسیا (Gabriel Garcia)، نیک باروچی (Nick Barrucci)، جیک دوئل (Jake Deuel)، کارل اربان Karl Urban و استفان استین (Stefan Steen) بوده و ساخت آن هم توسط کمپانی Kripke Enterprises، شرکت Point Grey Pictures، استودیو Original Film، کمپانی Kickstart Entertainment، شرکت KFL Nightsky Productions، استودیو Amazon و کمپانی بزرگ Sony Pictures Television بوده است. همچنین مسئولیت پخش و انتشار این سریال بر عهده سرویس استریم آنلاین Amazon Prime Video بوده است.

 

در ادامه همچنان همراه ما باشید تا مروری بر داستان اصلی این سریال بیندازیم.

 

داستان سریال The Boys

چنانچه پیش‌تر هم اشاره کردیم، این اثر یک سریال ابرقهرمانی است که داستانی متفاوت با دیگر آثار ابرقهرمانی را روایت می‌کند. سریال پسران، روایت‌گر دنیایی است که در آن، ابرقهرمان‌ها به سمت فساد کشیده‌ شده‌اند و در یک سازمان به نام وات دور هم جمع شده‌اند تا از قدرتی که دارند سو استفاده کنند. در این بین، عده‌ای به ماهیت ابرقهرمان‌ها پی برده‌اند و می‌خواهند قدرت و نفوذ ابرقهرمان‌ها و شرکت وات را از بین ببرند.

 

بازیگران سریال The Boys

بازیگران مختلفی در سریال پسران به ایفای نقش پرداخته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نمرات سریال The Boys

همانطور که پیش‌تر در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، این سریال پس از انتشار در هر 3 فصل پیشین به شدت مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار گرفت و توانست نمرات بسیار خوب و نظرات بسیار مثبتی دریافت کند. میانگین نمره‌ای که کاربران وب سایت IMDb برای این سریال در نظر گرفته‌اند 8.7 از 10 بوده و کاربران در وب سایت آمازون هم به سریال پسران امتیاز 4.5 از 5 را داده‌اند. وب سایت Film stats به سریال پسران امتیاز 4.2 از 5 را داده و راتن تومیتوز هم امتیاز 93٪ را برای آن در نظر گرفته است. 92٪ از کاربران گوگل هم این سریال را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند.

 

دانلود سریال The Boys

سریال‌های ابرقهرمانی عموما سریال‌های بسیار جذابی هستند و طرفداران فراوانی دارند. اما این سریال دقیقا در جهت مخالف خط داستانی آثار عمومی ابرقهرمانی قرار دارد. برای دانلود سریال پسران کافی است وارد وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از تکمیل ثبت نام می‌توانید به این فیلم و هزاران فیلم و سریال خارجی دیگر که در آرشیو گپ فیلم موجود هستند دسترسی داشته باشید.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳