نقد و بررسی فیلم The Last Voyage of the Demeter

نقد و بررسی فیلم The Last Voyage of the Demeter

در سال 2023 تا به امروز فیلم‌های فانتزی ترسناک مختلفی منتشر شده‌اند و مخاطبان و علاقمندان این ژانر را هیجان‌زده کرده‌‌اند. یکی از جدیدترین فیلم‌هایی که به تازگی در این ژانر منتشر شده و نظر بسیاری از بینندگان را به سوی خود جلب کرده " The Last Voyage of the Demeter " است. این فیلم به تازگی در مرداد ماه امسال به نمایش درآمده و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به بررسی این فیلم بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را معرفی کنیم، مروری بر داستان فیلم داشته باشیم و در انتها هم نگاهی به نقدها و نمرات آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی " آخرین سفر دیمیتر " یکی از جدیدترین فیلم‌های محصول سینمای آمریکا است که در به تازگی بر روی پرده سینماها رفته است. این فیلم که در ژانر فانتزی و ترسناک ساخته شده توسط آندره اوردال Andre ovredal کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن هم بر اساس داستان The Captain's Log from Dracula اثر برام استوکر Bram Stoker، توسط براگی شوت جی آر Bragi Schut Jr و زک اولکویچ Zak Olkewicz به رشته تحریر درآمده است. تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده بردلی جی فیشر (Bradley J. Fischer)، مایک مداووی (Mike Medavoy) و آرنولد دابلیو مسنر (Arnold W. Messner) بوده و موسیقی متن آن هم توسط بیر مک کرری (Bear McCreary) ساخته شده است. 

 

کمپانی‌های بزرگی در ساخت این فیلم با هم همکاری داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به کمپانی DreamWorks Pictures، کمپانی Reliance Entertainment، شرکت Storyworks Productions، استودیو Babelsberg، کمپانی Phoenix Pictures و Wise Owl Media اشاره کرد. ضمنا وظیفه پخش و انتشار فیلم سینمایی آخرین سفر دیمیتر نیز بر عهده کمپانی بزرگ Universal Pictures بوده است. 

 

بودجه‌ای که برای ساخت این فیلم 119 دقیقه‌ای هزینه شده، 45 میلیون دلار است و اولین بار در تاریخ 19 مرداد 1402 (10 آگوست 2023) در کشور ایتالیا اکران شده است. در ادامه مطلب همچنان با ما همراه باشید تا مروری بر داستان فیلم داشته باشیم.

 

داستان فیلم The Last Voyage of the Demeter

فیلم آخرین سفر دیمیتر در یک کشتی تجاری به نام دیمیتر روایت می‌شود که 50 جعبه چوبی را که هیچ نام و نشانی بر روی خود ندارند به لندن می‌برد. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا زمانی که سر و کله دراکولا پیدا می‌شود. حضور دراکولا که بسیار هم ترسناک است کارکنان کشتی را به وحشت می‌اندازد و این سفر دریایی را به یک جدال بی‌رحمانه تبدیل می‌کند.

 

بازیگران فیلم The Last Voyage of the Demeter

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از:

 

نقدها و نمرات فیلم The Last Voyage of the Demeter

این فیلم پس از انتشار توانست نمرات متوسطی دریافت کند. به طور مثال، کاربران وب سایت IMDb به این فیلم امتیاز 6.1 از 10 را داده‌اند و میانگین نمراتی هم که منتقدان وب سایت راتن تومیتوز برای این فیلم در نظر گرفته‌اند، 49٪ بوده است. امتیاز این فیلم در وب سایت متاکریتیک توسط منتقدان 52٪ و نمره‌ای هم که بینندگان در متاکریتیک به این فیلم داده‌اند 5.7 از 10 است. 97٪ از کاربران گوگل هم پس از دیدن این فیلم آن را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

 

نظر برخی از منتقدان درباره این فیلم به شرح زیر است:

 

جیمز براردینلی از ReelViews با امتیاز 75٪

فیلم سینمایی The Last Voyage of the Demeter یک سفر دلخراش و البته شوکه‌کننده است اما افرادی که به فیلم‌های ترسناک علاقمند هستند و این فیلم‌ها را درک می‌کنند، ارزشش را دارد که داستانش را دنبال کنند. 

 

متیو جکسون از The A.V. Club با امتیاز 75٪

فیلم سینمایی آخرین سفر دیمیتر به عقیده من در بعضی بخش‌ها خوب و در بعضی بخش‌ها بد است. این فیلم ویژگی‌های مثبت فراوانی برای کسانی که به فیلم‌های ترسناک علاقه دارند دارد، همچنین به نظر من افردی که گاهی به سینما می‌روند هم ممکن است از این فیلم خوششان بیاید.

 

جیم اسلوتک از Original-Cin با امتیاز 67٪

این فیلم به طور کلی یک اثر متوسط است که در مجموعه آثار مرتبط با دراکولا قرار گرفته است. 

 

چیس هاچینسون از Collider با امتیاز 58٪

با وجود همه تلاش‌هایی که بوتت و همکارانش انجام داده‌اند که به این فیلم کمی زندگی ببخشند اما این فیلم با مرگ کاراکترها و مرگ خلاقیت و نوآوری شناخته شده است. 

 

دانلود فیلم آخرین سفر دیمیتر

فیلم سینمایی آخرین سفر دیمیتر یک فیلم ترسناک و فانتزی سرگرم‌کننده است که اگر به این ژانر علاقمند باشید حتما از دیدن آن لذت خواهید برد. برای دانلود فیلم The Last Voyage of the Demeter با بالاترین کیفیت و دوبله فارسی اختصاصی، کافی است وارد گپ فیلم شوید. برای ورود به پلتفرم گپ فیلم می‌توانید از اپلیکیشن اندروید، اپلیکیشن اندروید تی وی، نسخه PWA برای محصولات اپل یا نسخه وب سایت وارد شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از تکمیل ثبت نام، شما به این فیلم و هزاران فیلم، سریال، انیمیشن و انیمه دیگر دسترسی خواهید داشت. 

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳