نقد و بررسی انیمیشن Deep Sea

نقد و بررسی انیمیشن Deep Sea

انیمیشن‌های جذاب فراوانی در سال 2023 منتشر شده‌اند که اغلب محصول کشورهای مختلف در سراسر جهان هستند. یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌هایی امسال که محصولی از کشور چین است، Deep Sea نام دارد. این انیمیشن در اولین ماه از سال 2023 میلادی بر روی پرده سینماها رفت و پس از اکران توانست نمرات خوبی از منتقدان و بینندگان دریافت کند. در مطلب پیش رو قصد داریم این انیمیشن را معرفی کنیم، عوامل سازنده و صداپیشگان آن را بشناسیم، مروری بر داستان انیمیشن داشته باشیم و در انتها هم نگاهی به نمرات دریافت شده توسط انیمیشن دریای عمیق بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

انیمیشن Deep Sea یا دریای عمیق یکی از انیمیشن‌های موفق سال 2023 است که در تاریخ 2 بهمن 1401 بر روی پرده سینماها رفته است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده تیان ژیائو پنگ (Tian Xiaopeng) بوده و فیلم‌نامه آن را هم خود او به رشته تحریر درآورده است. تهیه‌کنندگی این انیمیشن بر عهده لیلین کائو (Linlin Cao)، یانچون هو (Yanchun Hu)، وانگ جینگ (Wang Jing)، وانگ رن (Wang Ren)، جین سون (Jin Sun)، یونیون وی (Yunyun Wei) و کیائو یی (Qiao Yi) بوده و ساخت موسیقی متن آن را هم پنگ دو (Peng Dou) انجام داده است. ضمنا مدت زمان این انیمیشن محصول کشور چین، 112 دقیقه است. در ادامه همچنان همراه ما باشید تا مروری بر داستان این انیمیشن داشته باشیم. 

 

داستان انیمیشن Deep Sea

انیمیشن دریای عمیق، داستان یک دختر جوان به نام شنسیو را روایت می‌کند که مادرش او را در کودکی ترک کرده است. همچنان که او از نبود مادرش ناراحت است، پدرش دوباره ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دیگر می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که توجه پدرش بیشتر به سوی همسر و فرزند جدیدشان برود. داستان جلو می‌رود تا روز تولد شنسیو فرا می‌رسد و آنها با هم در روز تولد شنسیو سوار یک کشتی می‌شوند اما جشن تولدی برای او برگزار نمی‌شود. او که بسیار از این موضوع ناراحت شده یاد یکی از صحبت‌های مادرش می‌افتد که به او گفته بود اگر در روز تولدت آرزویی داشتی، یک جانور جادویی به نام های‌جینکس به تو کمک می‌کند تا بتوانی به آرزویت برسی. پس از اینکه شنسیو آرزوی خود را می‌گوید، هایجینکس وارد زندگی او می‌شود و شنسیو را با خود به اعماق دریا می‌برد. 

 

صداپیشگان انیمیشن Deep Sea

هنرپیشه‌های شناخته‌شده‌ای از کشور چین در این فیلم به صداپیشگی پرداخته‌اند که هنرنمایی آنها بدون شک یکی از دلایل موفقیت این انیمیشن بوده است. این صداپیشه‌ها عبارتند از:

 

نمرات انیمیشن Deep Sea

حال که با داستان و شخصیت‌های انیمیشن Deep Sea محصول سال 2023 سینمای چین آشنا شدیم نوبت به بررسی نمرات دریافت شده توسط این انیمیشن می‌رسد. کاربران وب سایت IMDb به این انیمیشن امتیاز 6.8 از 10 داده‌اند و میانگین نمره‌ای هم که منتقدان وب سایت Rotten Tomatoes برای آن در نظر گرفته‌اند 77٪ بوده است. 

 

نظرات کلی منتقدان درباره این انیمیشن مثبت بوده است. به طور مثال، اغلب منتقدان اعلام کرده‌اند که این انیمیشن معایب واضحی دارد که برای همه مشخص است اما با همه این موارد، انیمیشن خوبی است. اما نقدهای منفی هم به این انیمیشن وجود داشته است. به طور مثال برخی از منتقدان هم گفته‌اند که داستان این انیمیشن در ابتدا بیننده را جذب می‌کند اما همینطور که انیمیشن به جلو می‌رود از این جذابیت کاسته می‌شود چرا که داستان آن به صورت نامرتب پیش‌ می‌رود و جا داشته تا دیالوگ‌های کاراکترها دقیق‌تر باشند. اما از همه این موارد که بگذریم، این انیمیشن در مجموع، ارزش دیدن را دارد. 

 

دانلود انیمیشن Deep Sea

این انیمیشن بدون شک یکی از آثاری است که علاقه‌مندان و طرفداران انیمیشن‌ها باید در لیست مشاهده خودشان قرار بدهند. برای دانلود انیمیشن دریای عمیق با بهترین کیفیت و دوبله اختصاصی فارسی کافی است وارد وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم شوید و پس از ثبت نام به این انیمیشن و هزاران اثر دیگر دسترسی داشته باشید. گپ فیلم یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های استریم آنلاین در ایران است که در زمینه فیلم و سریال‌های خارجی با دوبله یا زیرنویس فارسی اختصاصی فعالیت دارد. کاربران علاقمند به فیلم و سریال می‌توانند با ثبت نام در گپ فیلم به آرشیو بزرگ آن دسترسی داشته باشند.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳