نقد و بررسی سریال Wanted: The Escape of Carlos Ghosn

نقد و بررسی سریال Wanted: The Escape of Carlos Ghosn

فیلم و سریال‌هایی که درباره زندگی افراد مشهور ساخته می‌شوند همواره برای بسیاری از بینندگان و مخاطبان جذاب هستند. خصوصا اگر این فرد علاوه بر شهرت، تحت تعقیب هم بوده باشد که این موضوع، داستان را بسیار هیجان‌انگیزتر می‌کند. یکی از جدیدترین فیلم‌هایی که در این ژانر ساخته شده Wanted: The Escape of Carlos Ghosn است که به زندگی کارلوس گون، تاجر شناخته شده سابق می‌پردازد. در مطلب پیش رو قصد داریم این سریال را معرفی کنیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسیم، مروری بر داستان سریال داشته باشیم و در انتها هم نگاهی به نمرات آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

سریال " Wanted: The Escape of Carlos Ghosn " یا " تحت تعقیب: فرار کارلوس گون " در ژانر مستند ساخته شده و به زندگی کارلوس گون تاجر برزیلی لبنانی‌الاصل می‌پردازد. کارلوس گون بیشتر به خاطر فعالیت در موقعیت‌های شغلی رده بالا مثل مدیرعاملی یا ریاست هیات مدیره در شرکت‌هایی مانند لاستیک میشلن، رنو، نیسان و میتسوبیشی موتورز شناخته می‌شود. او به خاطر نجات بسیاری از شرکت‌های خودروسازی از ورشکستگی به شهرت رسید اما بعدها به اتهامات مختلفی از جمله سو استفاده از دارایی‌های شرکت‌ها متهم شد و در سال 2018 در ژاپن دستگیر شد. او در سال 2019 و زمانی که آزاد شده و در انتظار شرکت در دادگاهی در ژاپن بود از ژاپن خارج شد و به لبنان رفت. 

 

کارگردانی این سریال بر عهده جیمز جونز (James Jones) بوده و تهیه‌کنندگی این فیلم هم بر عهده رز نایت (Rose Knight)، حنا پولتر (Hannah Poulter)، کلودیا اسلویک (Klaudia Slowik)، مارتین کانوی (Martin Conway)، آنتونی گلووی (Anthony Galloway)، جیمز گی ریس (James Gay-Rees)، پائول مارتین (Paul Martin) و دنیل روزن (Daniel Rosen) بوده و فیلمبرداری آن هم توسط لوودیک سیمون (Ludovic Simeon) و جین لوییس شولر (Jean-Louis Schuller) انجام شده است. 

 

تدوین سریال هم بر عهده فرانکو بوگینو (Franco Bogino)، بیورن جانسون (Bjorn Johnson) و هامیت شونپال (Hamit Shonpal) بوده است. در ادامه مطلب همچنان با ما همراه باشید تا نگاهی به داستان این سریال بیندازیم. 

 

داستان سریال Wanted: The Escape of Carlos Ghosn

همانطور که گفتیم کارلوس گون یکی از مشهورترین مدیران شرکت‌های خودروسازی و صنایع مرتبط با خودرو در جهان بوده است که فراز و نشیب‌های فراوانی را در زندگی خود تجربه کرده است. این سریال مستندی از زندگی او در مراحل مدیریتی، بازداشت او و فرار از ژاپن است که نحوه آن هنوز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

 

بازیگران سریال Wanted: The Escape of Carlos Ghosn

در سریال تحت تعقیب: فرار کارلوس گون، شخصیت‌های اصلی و افرادی که در زندگی او درگیر بوده‌اند خود او و بازیگران مختلفی حضور دارند که عبارتند از:

  • Charles Nishikawa در نقش Judge
  • Carlos Ghosn در نقش خودش حضور داشته است.
  • Louis Schweitzer در نقش خودش حضور داشته است.       
  • Carole Ghosn در نقش خودش حضور داشته است.
  • Takashi Takano در نقش خودش حضور داشته است.          
  • Mirsen Lausten در نقش خودش حضور داشته است.

 

نمرات سریال Wanted: The Escape of Carlos Ghosn

سریال " تحت تعقیب: فرار کارلوس گون " پس از انتشار توانست نقدها و نمرات خوبی دریافت کند و مورد توجه اغلب بینندگان قرار گرفت. دلیل این استقبال هم بسیار مشخص است و آن هم اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی است که در زندگی متلاطم کارلوس گون روی داده است. میانگین نمره‌ای که کاربران وب سایت IMDb به این سریال داده‌اند، 7.2 از 10 بوده و منتقدان راتن تومیتوز هم به صورت میانگین به این سریال امتیاز 88٪ را داده‌اند. ضمنا 91٪ از کاربران گوگل هم پس از دیدن این سریال آن را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند. 

 

دانلود سریال Wanted: The Escape of Carlos Ghosn

همانطور که اشاره کردیم این سریال یک مجموعه مستند است که به زندگی کارلوس گون می‌پردازد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید با جزئیات زندگی افراد معروف آشنا شوید ما در گپ فیلم توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این سریال را از دست ندهید. برای مشاهده آنلاین یا دانلود سریال تحت تعقیب: فرار کارلوس گون می‌توانید وارد پلتفرم گپ فیلم شوید و پس از ثبت نام، این سریال را با بهترین کیفیت تماشا کنید. اگر شما نیز از علاقمندان به این ژانر هستید، گپ فیلم آرشیو بزرگی از فیلم‌های مستند و زندگی‌نامه‌ای دارد که در صورت تهیه اشتراک می‌توانید به همه این آثار دسترسی داشته باشید.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳