جان ویک ۴

جان ویک ۴
دوبله فارسی

John Wick: Chapter 4

۳۸۸۷
۹۴%
8
۲۰۲۳
اکشن | جنایی | هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
داستان فیلم ادامه نسخه‌ی سوم مجموعه جان ویک را روایت می‌کند. قاتل افسانه‌ای جان ویک کماکان در مسیر طولانی و بدون پایان انتقام اما این بار از افرادی که به او خیانت کرده‌اند و خواهان مرگ قطعی او می‌باشند؛ جان به شدت عصبانی است و قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده است با افرادی که کشتن او تنها هدفشان است مقابله کند و انتقام خودش را به سرانجام برساند. این فیلم، همچنین با اکشن و هیجان موجود در فیلم‌های قبلی این سری، به تماشاگران علاقه‌مند به این ژانر سینمایی سرگرمی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. جان ویک در مواجهه با دشمنان قدرتمند و خلافکار، با استفاده از مهارت‌های بسیار در مبارزه که در طول سال‌ها کسب کرده است، تلاش می‌کند تا انتقام خود را بگیرد و از این شبکه پیچیده فرار کند. جان در دنیایی پر از قراردادهای قتل، جنگ و خیانت گرفتار می‌شود.  فیلم با صحنه‌های خیره‌کننده و مبارزات هیجان‌انگیز، اکشن جذابی را به تصویر می‌کشد. بازیگرانی همچون دانی ین و هیرویوکی سانادا نیز نقشی بسیار مهم در داستان دارند و با حضور خود تنش و هیجان را به اوج می‌رسانند. نقش‌آفرینی قابل تحسین کیانو ریوز باعث می‌شود تا تماشاگران به شخصیت و عواطف او پیوند بخورند و در مسیر تلاش‌های او برای بازگشت به زندگی عادی و خلاصی از زندگی خیانتکارانه حمایت کنند. تداخل بین جهان قاتلان حرفه‌ای و زندگی شخصی جان تنش‌های زیادی را بوجود می‌آورد و وی را به مواجهه با قدرت‌های تاریک و مافیای بین‌المللی می‌کشاند.
...
۳۸۸۷
۹۴%
8
فیلم John Wick: Chapter ۴ محصول کشور آمریکا میباشد و در ژانر اکشن, جنایی, هیجان انگیز در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

داستان فیلم ادامه نسخه‌ی سوم مجموعه جان ویک را روایت می‌کند. قاتل افسانه‌ای جان ویک کماکان در مسیر طولانی و بدون پایان انتقام اما این بار از افرادی که به او خیانت کرده‌اند و خواهان مرگ قطعی او می‌باشند؛ جان به شدت عصبانی است و قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده است با افرادی که کشتن او تنها هدفشان است مقابله کند و انتقام خودش را به سرانجام برساند.
این فیلم، همچنین با اکشن و هیجان موجود در فیلم‌های قبلی این سری، به تماشاگران علاقه‌مند به این ژانر سینمایی سرگرمی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. جان ویک در مواجهه با دشمنان قدرتمند و خلافکار، با استفاده از مهارت‌های بسیار در مبارزه که در طول سال‌ها کسب کرده است، تلاش می‌کند تا انتقام خود را بگیرد و از این شبکه پیچیده فرار کند. جان در دنیایی پر از قراردادهای قتل، جنگ و خیانت گرفتار می‌شود. 
فیلم با صحنه‌های خیره‌کننده و مبارزات هیجان‌انگیز، اکشن جذابی را به تصویر می‌کشد. بازیگرانی همچون دانی ین و هیرویوکی سانادا نیز نقشی بسیار مهم در داستان دارند و با حضور خود تنش و هیجان را به اوج می‌رسانند.
نقش‌آفرینی قابل تحسین کیانو ریوز باعث می‌شود تا تماشاگران به شخصیت و عواطف او پیوند بخورند و در مسیر تلاش‌های او برای بازگشت به زندگی عادی و خلاصی از زندگی خیانتکارانه حمایت کنند.
تداخل بین جهان قاتلان حرفه‌ای و زندگی شخصی جان تنش‌های زیادی را بوجود می‌آورد و وی را به مواجهه با قدرت‌های تاریک و مافیای بین‌المللی می‌کشاند.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳