تیکن ۸

تیکن ۸
دوبله اختصاصی

Tekken 8

۴۹۸
۸۴%
8
۲۰۲۴
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ژاپن
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
این انیمیشن داستان بازی تیکن را روایت می‌کند. Tekken 8 از جایی شروع می‌شود که Tekken 7 به پایان رسید. جین کازاما، پس از سال‌ها غیبت، برای مقابله با کازویا میشیما، پدر خود و رئیس ظالم شرکت G Corp، باز می‌گردد. جین برای رسیدن به هدفش، ارتشی از مبارزان را گرد هم می‌آورد. در این میان، شخصیت‌های جدیدی نیز به جمع مبارزان تیکن می‌پیوندند. تیکن 8 نه تنها به مبارزات حماسی و هنرهای رزمی پرداخته است بلکه با تصاویری خیره‌کننده و موسیقی متنی قدرتمند، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای طرفداران جنگ‌های رزمی و داستان‌های دراماتیک فراهم می‌کند. اگر از تماشای انیمیشن‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمیشن فرقه قاتلین سراب را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۴۹۸
۸۴%
8
فیلم Tekken ۸ محصول کشور ژاپن میباشد و در ژانر اکشن, فانتزی, ورزشی در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درفیلم تیکن 8 بازیگرانی چون Vincent Cassel, Jun'ichi Suwabe, D.C. Douglas و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این انیمیشن داستان بازی تیکن را روایت می‌کند. Tekken 8 از جایی شروع می‌شود که Tekken 7 به پایان رسید.
جین کازاما، پس از سال‌ها غیبت، برای مقابله با کازویا میشیما، پدر خود و رئیس ظالم شرکت G Corp، باز می‌گردد. جین برای رسیدن به هدفش، ارتشی از مبارزان را گرد هم می‌آورد. در این میان، شخصیت‌های جدیدی نیز به جمع مبارزان تیکن می‌پیوندند. تکن 8 نه تنها به مبارزات حماسی و هنرهای رزمی پرداخته است بلکه با تصاویری خیره‌کننده و موسیقی متنی قدرتمند، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای طرفداران جنگ‌های رزمی و داستان‌های دراماتیک فراهم می‌کند.

اگر از تماشای انیمیشن‌های اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمیشن فرقه قاتلین سراب را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Vincent Cassel
Vincent Cassel
بازیگر
بازیگر
Jun'ichi Suwabe
Jun'ichi Suwabe
بازیگر
بازیگر
D.C. Douglas
D.C. Douglas
بازیگر
بازیگر
Vincent Cassel
Vincent Cassel
بازیگر
بازیگر
Jun'ichi Suwabe
Jun'ichi Suwabe
بازیگر
بازیگر
D.C. Douglas
D.C. Douglas
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳