دسپرادو

دسپرادو
دوبله اختصاصی

Xi zhuang bao tu

۶۴۷
۹۳%
6
۲۰۲۴
اکشن | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: چین
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
سال‌ها پیش ژو به تنهایی وارد یک باند خلافکار می‌شود و برادرش بانوئو را نجات می‌دهد، اما در نهایت دستگیر و زندانی می‌شود. حالا ژو از زندان آزاد شده و با نام مستعار لی فی در شهر زندگی آرامی را شروع کرده است. با این حال زمانی که او با گروهی از خلافکاران خطرناک روبرو می‌شود که آرامش شهر را به هم می‌زنند، بار دیگر برای مقابله با آن‌ها وارد عمل می‌شود و…  دسپرادو با درهم آمیزی اکشن نفس‌گیر و درام عمیق انسانی، به یک داستان جذاب و فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود. فیلم با نمایش رویارویی‌های حماسی، تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز و نبردهای فنون رزمی، تماشاگر را به سفری پرتنش در دنیای زیرزمینی جرم و جنایت می‌برد. دسپرادو نه تنها داستانی درباره انتقام است بلکه به موضوعات عمیق‌تری چون عدالت، رستگاری و قدرت انسانی برای ایستادگی در برابر تاریکی می‌پردازد. با پیچیدگی‌های شخصیتی عمیق و پرداخت قوی از روابط انسانی، این فیلم نه تنها مخاطب را در گیرودار اکشن نگه می‌دارد بلکه به تأمل در مورد معنای واقعی عدالت و انسانیت دعوت می‌کند. اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم قربانی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۶۴۷
۹۳%
6
فیلم Xi zhuang bao tu محصول کشور چین میباشد و در ژانر اکشن در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است.

سال‌ها پیش ژو به تنهایی وارد یک باند خلافکار می‌شود و برادرش بانوئو را نجات می‌دهد، اما در نهایت دستگیر و زندانی می‌شود. حالا ژو از زندان آزاد شده و با نام مستعار لی فی در شهر زندگی آرامی را شروع کرده است. با این حال زمانی که او با گروهی از خلافکاران خطرناک روبرو می‌شود که آرامش شهر را به هم می‌زنند، بار دیگر برای مقابله با آن‌ها وارد عمل می‌شود و… 
دسپرادو با درهم آمیزی اکشن نفس‌گیر و درام عمیق انسانی، به یک داستان جذاب و فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود. فیلم با نمایش رویارویی‌های حماسی، تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز و نبردهای فنون رزمی، تماشاگر را به سفری پرتنش در دنیای زیرزمینی جرم و جنایت می‌برد. دسپرادو نه تنها داستانی درباره انتقام است بلکه به موضوعات عمیق‌تری چون عدالت، رستگاری و قدرت انسانی برای ایستادگی در برابر تاریکی می‌پردازد. با پیچیدگی‌های شخصیتی عمیق و پرداخت قوی از روابط انسانی، این فیلم نه تنها مخاطب را در گیرودار اکشن نگه می‌دارد بلکه به تأمل در مورد معنای واقعی عدالت و انسانیت دعوت می‌کند.

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، گپ فیلم تماشای فیلم قربانی را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳