تک رو

تک رو
دوبله اختصاصی

Solo Leveling

۲۲۶۰
۹۸%
8
۲۰۲۴
|
1 Season
پویا نمایی | اکشن | ماجراجویانه | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ژاپن، کره جنوبی
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
در دنیایی که توسط هیولاها تهدید می‌شود، جون چیهو، یک شکارچی سطح D، زندگی فقیرانه‌ای را می‌گذراند. او همیشه آرزو داشته است که یک شکارچی سطح S شود، اما استعدادی برای این کار ندارد. یک روز، جون چیهو با یک شیء اسرارآمیز آشنا می‌شود که به او قدرت‌های جدیدی می‌دهد. با این قدرت‌های جدید، جون چیهو می‌تواند هیولاها را با سرعت و مهارت باورنکردنی شکست دهد. جون چیهو به سرعت به یک شکارچی سطح S تبدیل می‌شود و به عنوان شکارچی تنها شناخته می‌شود. او به تنهایی به مبارزه با هیولاها می‌پردازد و به مردم کمک می‌کند. اما جون چیهو متوجه می‌شود که قدرت‌های جدید او، خطرات جدیدی را نیز به همراه دارد. اگر از تماشای انیمه سریالی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه اکشن کلاس جاسوسی را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۲۲۶۰
۹۸%
8
سریال Solo Leveling محصول کشور ژاپن - کره جنوبی میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن, ماجراجویانه در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال تک رو بازیگرانی چون Aleks Le, Taito Ban و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در دنیایی که توسط هیولاها تهدید می‌شود، جون چیهو، یک شکارچی سطح D، زندگی فقیرانه‌ای را می‌گذراند. او همیشه آرزو داشته است که یک شکارچی سطح S شود، اما استعدادی برای این کار ندارد. یک روز، جون چیهو با یک شیء اسرارآمیز آشنا می‌شود که به او قدرت‌های جدیدی می‌دهد. با این قدرت‌های جدید، جون چیهو می‌تواند هیولاها را با سرعت و مهارت باورنکردنی شکست دهد. جون چیهو به سرعت به یک شکارچی سطح S تبدیل می‌شود و به عنوان شکارچی تنها شناخته می‌شود. او به تنهایی به مبارزه با هیولاها می‌پردازد و به مردم کمک می‌کند. اما جون چیهو متوجه می‌شود که قدرت‌های جدید او، خطرات جدیدی را نیز به همراه دارد.

اگر از تماشای انیمه سریالی لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه اکشن کلاس جاسوسی را به شما پیشنهاد می‌کند.

 

عوامل فیلم
Aleks Le
Aleks Le
بازیگر
بازیگر
Chugong
Chugong
نویسنده
نویسنده
Taito Ban
Taito Ban
بازیگر
بازیگر
Aleks Le
Aleks Le
بازیگر
بازیگر
Chugong
Chugong
نویسنده
نویسنده
Taito Ban
Taito Ban
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳