نینجا کامویی

نینجا کامویی
دوبله اختصاصی

Ninja Kamui

۱۱۳۴
۹۶%
9
۲۰۲۴
|
1 Season
پویا نمایی | اکشن | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ژاپن، آمریکا
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
داستان انیمه‌ی نینجا کامویی درباره‌ی جو هیگان است که در گذشته یک نینجا بوده است و برای فرار از گذشته‌ی خون‌آلود خود از قبیله فرار کرده و همراه با خانواده‌‌اش در آمریکا ساکن می‌شود. اما پس از آن که گروهی از قاتلان حرفه‌ای برای گرفتن انتقام و تنبیه جو جهت فرار از قبیله و زیر پا گذاشتن مرام نینجایی شبانه به او و خانواده‌اش حمله می‌کنند، او تصمیم می‌گیرد که بار دیگر نقاب نینجایی را بر صورت بگذارد و با تبدیل شدن به یک نینجا کامویی انتقام آن شب را از قاتلان تا بن دندان مسلح و بسیار خونخوار بگیرد. اگر از تماشای انیمه اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه بهشت جهنمی جیگوکوراک را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۱۱۳۴
۹۶%
9
سریال Ninja Kamui محصول کشور ژاپن - آمریکا میباشد و در ژانر پویا نمایی, اکشن در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. درسریال نینجا کامویی بازیگرانی چون N/A, Yurika Hino, Tomoyuki Shimura و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان انیمه‌ی نینجا کامویی درباره‌ی جو هیگان است که در گذشته یک نینجا بوده است و برای فرار از گذشته‌ی خون‌آلود خود از قبیله فرار کرده و همراه با خانواده‌‌اش در آمریکا ساکن می‌شود. اما پس از آن که گروهی از قاتلان حرفه‌ای برای گرفتن انتقام و تنبیه جو جهت فرار از قبیله و زیر پا گذاشتن مرام نینجایی شبانه به او و خانواده‌اش حمله می‌کنند، او تصمیم می‌گیرد که بار دیگر نقاب نینجایی را بر صورت بگذارد و با تبدیل شدن به یک نینجا کامویی انتقام آن شب را از قاتلان تا بن دندان مسلح و بسیار خونخوار بگیرد.

اگر از تماشای انیمه اکشن لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای انیمه بهشت جهنمی جیگوکوراک را به شما پیشنهاد می‌کند. 

عوامل فیلم
N/A
N/A
بازیگر
بازیگر
Yurika Hino
Yurika Hino
بازیگر
بازیگر
Tomoyuki Shimura
Tomoyuki Shimura
بازیگر
بازیگر
N/A
N/A
بازیگر
بازیگر
Yurika Hino
Yurika Hino
بازیگر
بازیگر
Tomoyuki Shimura
Tomoyuki Shimura
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳