صلاح الدین: فاتح قدس

صلاح الدین: فاتح قدس
دوبله اختصاصی

Saladin: The Conquerer of Jerusalem

۸۱۱
۹۳%
4
۲۰۲۳
|
1 Season
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: ترکیه
|
سال انتشار: ۲۰۲۳
تماشا
Saladin: The Conquerer of Jerusalemیک سریال ترکی تاریخی است که داستان زندگی صلاح الدین ایوبی، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ اسلام، را به تصویر می‌کشد. این سریال به دوران حکومت و تلاش‌هایش برای ایجاد اتحاد میان سرزمین‌های اسلامی شامل سوریه، شمال بین‌النهرین، فلسطین و مصر می‌پردازد. سریال با دوران جوانی صلاح الدین و زندگی‌اش در مصر آغاز می‌شود، جایی که او به عنوان یک فرمانده نظامی به سرعت به شهرت می‌رسد. با گذشت زمان، صلاح الدین به عنوان یک رهبر مسلمان مقتدر و دیپلمات برجسته شناخته می‌شود. این سریال نه تنها جنبه‌های نظامی و سیاسی حیات صلاح الدین را به تصویر می‌کشد، بلکه به زندگی شخصی، اخلاقیات و ارزش‌های او نیز می‌پردازد. این سریال با بهره‌گیری از عناصر داستانی قوی و تصاویر بصری جذاب، تصویری چند بعدی از یکی از قهرمانان تاریخی اسلام را ارائه می‌دهد. همچنین، با نمایش روابط میان مسلمانان و مسیحیان در آن دوران، به موضوعاتی چون تفاهم میان فرهنگ‌ها و ادیان مختلف می‌پردازد. این سریال به عنوان یک اثر تاریخی، اکشن در عین حال که سرگرم‌کننده است، بینندگان را با شخصیتی تاریخی که نقش مهمی در تاریخ خاورمیانه داشته است، آشنا می‌کند. گپ فیلم تماشای سریال جلال الدین خوارزمشاه را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۸۱۱
۹۳%
4
سریال Saladin: The Conquerer of Jerusalem محصول کشور ترکیه میباشد و در ژانر اکشن, تاریخی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. درسریال صلاح الدین: فاتح قدس بازیگرانی چون Ugur Günes, Dilin Doger, Mehmet Ali Nuroglu و... به ایفای نقش پرداخته اند.

Saladin: The Conquerer of Jerusalem یک سریال ترکی تاریخی است که داستان زندگی صلاح الدین ایوبی، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ اسلام، را به تصویر می‌کشد. این سریال به دوران حکومت و تلاش‌هایش برای ایجاد اتحاد میان سرزمین‌های اسلامی شامل سوریه، شمال بین‌النهرین، فلسطین و مصر می‌پردازد. سریال با دوران جوانی صلاح الدین و زندگی‌اش در مصر آغاز می‌شود، جایی که او به عنوان یک فرمانده نظامی به سرعت به شهرت می‌رسد. با گذشت زمان، صلاح الدین به عنوان یک رهبر مسلمان مقتدر و دیپلمات برجسته شناخته می‌شود. این سریال نه تنها جنبه‌های نظامی و سیاسی حیات صلاح الدین را به تصویر می‌کشد، بلکه به زندگی شخصی، اخلاقیات و ارزش‌های او نیز می‌پردازد. این سریال با بهره‌گیری از عناصر داستانی قوی و تصاویر بصری جذاب، تصویری چند بعدی از یکی از قهرمانان تاریخی اسلام را ارائه می‌دهد. همچنین، با نمایش روابط میان مسلمانان و مسیحیان در آن دوران، به موضوعاتی چون تفاهم میان فرهنگ‌ها و ادیان مختلف می‌پردازد. این سریال به عنوان یک اثر تاریخی، اکشن در عین حال که سرگرم‌کننده است، بینندگان را با شخصیتی تاریخی که نقش مهمی در تاریخ خاورمیانه داشته است، آشنا می‌کند.

گپ فیلم تماشای سریال جلال الدین خوارزمشاه را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
Ugur Günes
Ugur Günes
بازیگر
بازیگر
Dilin Doger
Dilin Doger
بازیگر
بازیگر
Mehmet Ali Nuroglu
Mehmet Ali Nuroglu
بازیگر
بازیگر
Ugur Günes
Ugur Günes
بازیگر
بازیگر
Dilin Doger
Dilin Doger
بازیگر
بازیگر
Mehmet Ali Nuroglu
Mehmet Ali Nuroglu
بازیگر
بازیگر
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳