صورت فلکی

صورت فلکی

Constellation

۴۶
۸۷%
7
۲۰۲۴
|
1 Season
هیجان انگیز | زیرنویس فارسی
رده‌بندی سنی :
+۱۸
|
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان، France
|
سال انتشار: ۲۰۲۴
تماشا
فضانوردی به نام جو پس از یک فاجعه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین باز می‌گردد. اما زندگی او تغییرات بزرگی را تجربه می‌کند، زیرا بخش‌های کلیدی از زندگی‌اش، از جمله دختر جوانش، دچار تحولات مهمی شده‌اند. حالا جو تصمیم می‌گیرد تا رازهای پنهان سفر فضایی خود را آشکار کرده و با دستیابی مجدد به چیزهایی که از دست داده، با چالش‌های جدید زندگی کند. سریال صورت فلکی، سریالی است که بینندگان را در مسیری پر از شگفتی و اکتشاف همراهی می‌کند، جایی که تنها چیز مطمئن، نامعلوم است. اگر از تماشای سریال‌های هیجان انگیز لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال سایه و استخوان را به شما پیشنهاد می‌کند.
...
۴۶
۸۷%
7
سریال Constellation محصول کشور آمریکا - انگلستان - France میباشد و در ژانر هیجان انگیز در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است.

فضانوردی به نام جو پس از یک فاجعه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین باز می‌گردد. اما زندگی او تغییرات بزرگی را تجربه می‌کند، زیرا بخش‌های کلیدی از زندگی‌اش، از جمله دختر جوانش، دچار تحولات مهمی شده‌اند. حالا جو تصمیم می‌گیرد تا رازهای پنهان سفر فضایی خود را آشکار کرده و با دستیابی مجدد به چیزهایی که از دست داده، با چالش‌های جدید زندگی کند. سریال صورت فلکی، سریالی است که بینندگان را در مسیری پر از شگفتی و اکتشاف همراهی می‌کند، جایی که تنها چیز مطمئن، نامعلوم است.

اگر از تماشای سریال‌های هیجان انگیز لذت می‌برید، گپ فیلم تماشای سریال سایه و استخوان را به شما پیشنهاد می‌کند.

عوامل فیلم
فیلم های مرتبط
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳